Trudny wyb贸r - 艂adowarka

dyskusyjnych napisa艂:chef4e$eaq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

r贸wnie偶,
ciekawe, do kt贸rej rasy przyr贸wna膰 depronoloty ? czy hodowcy ps贸w, hodowcy - powtarzam, do przesady oszcz臋dzaj膮 na swoich pupilkach? narzekaj膮, 偶e "pedigri" albo jakie艣 "gold nugets" drogie ? czy z takim wstr臋tem podchodz膮 do PZK? i certyfikat贸w?
hmm...., gdyby zaanga偶owanie "modelarzy" drgn臋艂o i wysz艂o poza "ja" i "moje", poza w艂asne podw贸rko, hodowcy ps贸w mogli by nam pozazdro艣ci膰.
-- pozdr. Renart odpowiadaj膮c usu艅 z adresu "nospam" zobacz www.avia.tarman.pl

dla
Mo偶e troche 藕le si臋 wyrazi艂em podaj膮c s艂owo hodowca (bardziej chodzi艂o mi o w艂a艣cicieli ps贸w jako ca艂o艣膰)

Troche nie rozumiem najazdu na jak to ujmujesz "depronoloty". Ostatnio dyskutuj膮c z Romkiem doszli艣my do wniosku, 偶e depron to tylko materia艂 i nic wi臋cej, a styl budowy i u偶ytkowania to co innego. Jak mniemam okre艣lenie "depronoloty" u偶y艂e艣 dosy膰 pejoratywnie. Z drugiej strony jest ca艂a masa skrzyde艂 styropianowych pokrytych ta艣m膮 pakow膮.

100% racji, tylko jakby to powiedzie膰, psy s膮 ciut bardziej popularne ni偶 modele (g艂贸wnie m贸wi臋 o RC) i to od wielorasowc贸w po jednorasowce.
-- PozdRoOw Skazoo www.skazoo.future-net.pl
Prosz臋 sie od depronu odpimpa膰. Po偶膮dny materia艂 jak kto艣 wie jak go uzy膰 . Ca艂a uroda mojego Gawrona polega na wstr臋tnym ryju a ten robi艂em z depronu.
Co do wyj艣cia po za ja . To nie jest tak .Nawet je艣li sie co艣 napisze i wy艣le to niekoniecznie pasuje to redakcji. ponadto.Je艣li jaki艣 materia艂 jest na kilka numer贸w to redakcja MUSI mie膰 ca艂o艣膰 w r臋kach lub mie膰 absolutn膮 pewno艣膰 ,ze dalsza cz臋艣膰 artyku艂u dotrze na czas.Inaczej nie ma mowy o publikowaniu czegokolwiek. Osobny temat to znajomo艣膰 materii ale to nie na ten w膮tek. Mo偶e potrzeba naszego intergrupowego listu do redakcji M i poczekania na odpowied藕 ? To chyba si臋 da zrobi膰.
Co do 艂adowarek to powiem wam w tajemnicy ,偶e niejaki Skuba Skubany ze Smoczej co艣 ko艅czy i chce dop艂aca膰 do Multi艂adowary klientom,kt贸rzy kupi膮 . Ciekawe czy bedzie to takie dobre jak si臋 odgryza Skuba Skubany......
dyskusyjnych napisa艂:chh92l$s1o$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

A, w艂a艣nie, tzw. "w艂a艣ciciele ps贸w" nie maj膮 w og贸le prasy, no mo偶e poza "faktem"
偶e depron to tylko materia艂 i nic

Tak, jak wszystkie rasy ps贸w sk艂adaj膮 si臋 z takich samych kom贸rek, r贸偶nica tkwi w wyko艅czeniu, charakterze i - co najwa偶niejsze - u艂o偶eniu.
Jak mniemam okre艣lenie

To Twoje - pewnie nie odosobnione - mniemanie ;-)
I wcale si臋 nie "przypimpa艂em", to tylko 艂atwo wydzieli膰.

Nie podzielam tej pewno艣ci, oboje nie mamy nawet poj臋cia, ilu ludzi w tym kraju skleja najprzer贸偶niejsze modele. Niestety nie maj膮 konieczno艣ci, ochoty, potrzeby wyj艣cia poza swoje biurko (warsztat/gara偶). Po prostu psy/rowery/rolki wida膰, a modelarzy niestety nie. Wstydzimy si臋 przyzna膰 do tego hobby, odbieranego -cz臋sto- jako ch艂opi臋ca zabawa. O !
-- pozdr. Renart odpowiadaj膮c usu艅 z adresu "nospam" zobacz www.avia.tarman.pl