Usterka ładowarki imax B6

Komu┼Ť ze┼Ťwirowa┼éa ┼éadowarka jak w temacie? w pakiet 2400 wsadzi┼éa 3000 a do┼é─ůczony zewn─Ötrzny balancer by┼é gor─ůcy, pomiar napi─Öcia w czasie
┼éadowania wykaza┼é 0,2V na cel─Ö za du┼╝o. Rozebra┼éem ustrojstwo ale nie widz─Ö ┼Ťlad├│w spalenizny, a nic do regulacji nie ma.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Użytkownik Grabek napisał:

Nie, miernikiem zmierzyłem co wychodzi z ładowarki.
[..]
--
AlexY
Ôťľ

A na innych pakietach? A na tym przy ładowaniu dwóch cel?
Add pictures here
Ôťľ
Użytkownik /dev/SU45 napisał:

Nie robi┼éem takich pr├│b bo jest to bezcelowe, mam ponad 100 pakiet├│w 4S 2400mAh kt├│re musz─Ö na┼éadowa─ç, po oko┼éo 30-tu zacz─Ö┼éa prze┼éadowywa─ç, na drugim prze┼éadowanym pakiecie zorientowa┼éem si─Ö ┼╝e co┼Ť jest nie tak jak wesz┼éo w niego 3Ah, wcze┼Ťniejszy by┼é wyra┼║nie zbyt ciep┼éy ale a┼╝ tyle nie wesz┼éo co mnie zmyli┼éo.
--
AlexY
Ôťľ

AlexY