Usterka ładowarki imax B6

Komuś ześwirowała ładowarka jak w temacie? w pakiet 2400 wsadziła 3000 a dołączony zewnętrzny balancer był gorący, pomiar napięcia w czasie
ładowania wykazał 0,2V na celę za dużo. Rozebrałem ustrojstwo ale nie widzę śladów spalenizny, a nic do regulacji nie ma.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Użytkownik Grabek napisał:

Nie, miernikiem zmierzyłem co wychodzi z ładowarki.
[..]
--
AlexY

A na innych pakietach? A na tym przy ładowaniu dwóch cel?
Użytkownik /dev/SU45 napisał:

Nie robiłem takich prób bo jest to bezcelowe, mam ponad 100 pakietów 4S 2400mAh które muszę naładować, po około 30-tu zaczęła przeładowywać, na drugim przeładowanym pakiecie zorientowałem się że coś jest nie tak jak weszło w niego 3Ah, wcześniejszy był wyraźnie zbyt ciepły ale aż tyle nie weszło co mnie zmyliło.
--
AlexY
W dniu 2013-08-29 19:54, AlexY pisze: Hej,

AlexY