Warszawa - gdzie oblatać model szybowca

Witam,
Mam pytanie - gdzie w okolicach Warszawy można bezpiecznie oblatać model (elektro)szybowca ? Wielkość 2.5 m, preferowana duża łąka bez drzew i innych niebezpiecznych
elementów. Przydatne by było jakieś wzniesienie - wzgórze/pagórek/wał. I oczywiście jak najmniej ludzi, którzy mogą stać się potencjalnym celem modelu, nad którym mogę stracić panowanie.
Sam szukałem w zeszłym tygodniu, zjeździłem Pruszków, okolice trasy siekierkowskiej i w końcu znalazłem łąkę w okolicach Wilanowa, ale ze względu na wielkość i bliskość drogi, nadawała się tylko do lotów kilkunastometrowych z ręki.
Pozdrawiam Andrzej
Andrzej Ratkowski pisze: ................

:-)) A wystarczyo uy google, co prawda bez wzniesienia ale:
http://www.koczargi.waw.pl / http://www.pretor.pl/lotnisko
-- Pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko www.pretor.pl/lotnisko
Krzysiek "kojot: Choroszko wrote:

Że google to ja wiem, ale chodzi mi właśnie o coś czego nie ma w googlu i nie ma tam 50 osób - innych modelarzy, dzieci, psów, samochodów itd. Nie wiem jak się będzie zachowywał model, czy nie ma jakiś zakłóceń, w jakich warunkach mogę stracić kontrolę. Dlatego zależy mi właśnie na w miarę odludnym lotnisku.
Jeśli znasz takie, to będę wdzięczny za wiadomość, nawet na priva, żeby miejsce nie znalazło się w google'u :).
Pozdrawiam Andrzej
Andrzej Ratkowski pisze: ..........

Wiesz, lotniska s wanie organizowane tak, eby :
byo gdzie bezpiecznie wyldowa nie byo zakce nie byo problemw z "baaganem" znajd lotnisko, gdzie bez duuej imprezy jest 50 osb
Co ci przeszkadzaj modelarze? Jeli masz tego typu obawy przy oblocie motoszybowca, czyli mao ekstremalnego modelu, to raczej mog ci pomc ni zaszkodzi. Jak sam zrobisz test zasigu? Masz kobiecy problem "ludzie patrz, a ja nie umiem"? Co wicej, na lotnisku masz najwiksze szanse, e nikt ci nie strci latajc w okolicznych krzakach

Masz ki midzy Pcicami a Al. Jerozolimskimi - tylko po co?. No i obawiam si, e Google Earth je widz :-).
kojot

:-)))))))))))
A ja myślałem, że "kobiecy problem" to - "chciała bym ale się boję". Jak te czasy się zmieniły :-))))
Pozdrówka Piotr
http://www.piotrp.de

Ok, zachęciłeś mnie. Wpadnę do Was na lotnisko w Parzniewie, w weekend, jak nie masz nic przeciwko.
Pozdrawiam Andrzej

Andrzej Ratkowski pisze:

Serdecznie zapraszam!
kojot

(elektro)szybowca ?

niebezpiecznych elementĂłw.

celem modelu, nad którym mogę stracić panowanie.

siekierkowskiej i w końcu znalazłem łąkę

nadawała się tylko do lotów kilkunastometrowych z ręki.

np na Góraszce