Warszawa - lotnisko przy Pałacowej - zagini ony model.

Witam
Dzisiaj rano latałem moim trenerkiem na lotnisku przy Pałacowej w warszawie. Wystarczyła chwila złej oceny odległości i model zawisł
wysoko na drzewie. Gdy po południu przyjechałem ze sprzętem do ściągnięcia modelu z drzewa okazało się, że modelu już nie ma. Szczęśliwego znalazcę proszę o kontakt - nagroda. Kontakt: jd2bis(małpa)gazeta(kropka)pl
Pozdrawiam JD2bis

Współczuję utrata modela to przykra sprawa. Sam to przeżyłem dwa lata temu na tym właśnie lotnisku. Moja Sky Lady odleciała w krzaki i już jej nie znalazłem. Pałacowa to miejsce gdzie wbrew pozorom kręci się dużo przypadkowych ludzi. Ktoś mógł znaleźć i wziąć model nawet nie myśląc że to spora strata dla właściciela. Szanse odzyskania oceniam na niewielkie niestety.
Znam tylko jeden przypadek, że w tym miejscu właściciel odzyskał model. To sama w sobie ciekawa historia. Jeden z kolegów wypuścił elektroszbowca ok. 2m uzbrojonego w kamerę czy aparat foto (nie pamiętam dokładnie). Model pięknie latał do momenty kiedy nadeszła spora chmura i komin pod nią wciągną szybowca w górę poza zasięg wzroku i po prostu przepadł. Chyba tydzien lub dwa tygodnie po tym wydarzeniu dowiedziałem się że właściciel odzyskał model. Ktoś znalazł szybowca kilkanaście kilometrów od lotniska. Na modelu była informacja czyja jest własnością i był podany tel. komórkowy.
Życzę aby historia się powtórzyła w twoim przypadku. Pozdrawiam BZ
--------------------------------- Wiadomości http://mink.xaa.pl