Witam!

Witam modelarzy!!!
Od dosc dlugiego czasu "podgladam" grupe ale czas sie odezwac :-) Wiec witam
Wszystkich.
Pisze bo uwazam, ze nadszedl czas na wlasny model. Jako, ze nie mam
doswiadczenia to chce zaczac od czegos prostego. Wpadl mi w oko Akronaut
firmy Perfect Hobby. Co myslicie o takim samolociku dla poczatkujacego?
Mysle, ze po jakims czasie uda mi sie to zlozyc w calosc ale pojawiaja sie
dalej problemy techniczne... Na Ich stronce jest wszystko pieknie opisane
ale chcialbym wiedziec cos wiecej. Jest tam komplecik silniczka z
przekladnia i smiglem wiec ten problem odpada. Chodzi mi o pomoc w doborze
serw, regulatora, odbiornika i innych potrzebych osprzecikow. Jaka aparature
polecacie - wiem, ze 4 kanalowa... ale nie wiem jak istotne sa firmy i na co
zwracac uwage.
Gdzie moglbym dowiedziec sie cos wiecej na temat RC w Trojmiescie
(Gdynia)??? Moze ktos czasem pomoze... Wiem, ze sa spotkanka w soboty na
chwarznie... Czy cos i gdzies jeszcze?
Mam nadzieje, ze nie zameczylem....
Pozdrawiam
M.K.
Reply to
invalid unparseable
Witaj,
Jestem w trakcie pisanie recenzji tego modelu na potrzeby mojej strony. Nie moge jeszcze nic powiedziec o jego wlasciwosciach lotnych, ale uwazam, ze ze wzgledu na sposob budowy i przygotowania zestawu, jest to dokonaly wybor dla kazdego, kto chce sie nauczyc budowac depronowce. A na oko model powinien latac niezle.
Zestaw jest nie tylko dobrze przygotowany, ale takze (wyjatek na naszym rynku) ma prawie 30-sto stronicowa instrukcje z ilustracjami. Instrukcja opisuje takze wyposazenie, sposob i rodzaje klejow itp
Przeszukaj archiwum grupy - znajdziesz wszystko o wyborze aparatury.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Takze jestem poczatkujacym i zakupilem ten model z PerfectHobby - jest juz caly - i 2 razy go oblatywalem - jednak pogoda jest niezaciekawa wiec mialem problemy z utrzymaniem go na wietrze. Sklada sie go praktycznie w 1 dzien (2 wieczory) Wlozylem do niego 2x serwa HS 55 + regulator Xtra22 (ale wystarczy 12) - odpuscilem sobie ster kierunku Wczesniej kupilem aparaturke Graupner MC-14 z odbiornikiem za 600 z³ na allegro (rozbudowana do 7 kanalow) Wic takze polecam rozejrzec sie za tego typu aparatura. Troche informacji znajdziesz na stronie:
Zietek - Szczecin
Reply to
Daniel
O ile pamiętam jest to średniopłat.. Może lepszy byłby górnopłacik? Znam dwie dobre firmy - pana Leszka Pieńkowskiego (
iSAU pana Mariusza Wrony (
) W pierwszej firmie kupisz dobrze wykonane zestawy i gotowe modele z depronu - np. My First Flayer. W drugiej bardziej zaawansowane technicznie modele z kadłubami z tworzyw i węglowymi belkami ogonowymi - np. Multi. Widziałem na zjeździe Gawronka z Model Making. Nie wiem jak sprawuje się w locie, ale wygląda przepysznie. Możesz tez sam zbudować model. Na PWM nasz opisy dotyczące depronu i dwu modeli z planami. Gorąco polecam tez stronę Kapera
się produkuję, a Ty pewnie juz to wszystko wiesz.
Ja latam na serwach Hs55, reglerku Jeti JES180 (trochę na wyrost, ale nie jest katastrofalnie ciężki i przyda się do 400-tek i 480-tek). Latałem jak dotąd na odbiorniku Feather i z czystym sumieniem nie polecam. Wkrótce zakupię Rexa5+.
Reply to
PiotrP