Wywa┼╝anie wirnika w silniku bez szczotkowym

Witam. W chi˝skim silniku odpad│y mi magnesy i je wymieni│em na nowe. Potrzebujŕ teraz wywa┐yŠ taki wirnik. Ma on rozmiary Ârednica 22mm, d│ugoŠ 45 mm, wa│ 5mm.
Mo┐e kto siŕ orientujŕ gdzie mogŕ wywa┐yŠ taki ma│y wa│.
Robert Prachniak
Add pictures here
Ôťľ

Na to pytanie pewnie nie doczekasz sie odpowiedzi ja to robie tak - wykorzystuje stary adapter kleje magnesy ┼╝ywica wewnatrz wirnika i wirnik umieszczam w centralnym punkcie talerza i w┼é─ůczam go na kilka godzin i pdgrzewam od czasu do czasu suszarka do w┼éos├│w wirnik, zywica pod wp┼éywem si┼éy odsrodkowej ┼éadnie sie rozk┼éada i silniki na max obrotach chodza bez drga┼ä.Sa napewno lepsze metody.

Ôťľ