żal

Na stronie tego forum uczyłem się modelarstwa. Od podstaw. Dzięki Wam za to. Przykro mi jednak, że ostatnio takie pustki.Co się stało? Od 22.03. nic. Ani
słowa. Może pogoda? Może dużo pracy? Ostatnio kupiłem kamerkę i uczę się robic filmy z lotów. Podpinam pod skrzydło Glidera i wio w górę. Miła zabawa. Czy ktoś mający też taki motoszybowiec ma ownież kamerkę i robi to samo? Podzielmy się uwagami a jednocześnie coś się pokaże na tym forum. I z dołu i z góry dziękuję. Janusz
wszyscy siedzą na forach.

Niestety... prawda. Też 'wyrosłem' na tej grupie :-) Chwała jej za to.
Pozdrawiam, Mariusz.

Jakoś tak nigdy nie ma czasu by coś napisać. Jeżeli chodzi o kamery to jakieś dwa miesiące temu zainstalowałem kamerę bezprzewodową (taką za 123zł jak dobrze pamiętam) na motoszybowcu SkyLady. Odbiornik przez kartę telewizyjną podpinałem do laptopa. Ogólnie coś było widać, ale wadą tej kamery był dość długi czas przystosowania jasności obrazu po zmianie kontrastu tła, a jak wiadomo w modelu krajobraz zmienia się szybko. Nie byłem za bardzo zadowolony z tych zdjęć (filmu). Tydzień temu w sklepie www.model-fan.pl w Łodzi kupiłem kamerę na kartę SD. Załadowałem do niej kartę 2Gb Ultra II i sprzęt poleciał na małym trenerze Mini Mag firmy Multiplex. Z tej kamery jestem zadowolony. Jakość filmu nieporównywalnie lepsza. Jeżeli ustawimy tą kamerę "do przodu" jest morka od śmigła. Po ustawieniu lekko w dół morki nie ma, obraz jest dobry, ale ja wolę jak widać horyzont. Jeszcze nie spróbowałem ustawienia do tyłu. Będzie widać horyzont i nie będzie morki od śmigła. Sądzę, że takie ustawienie będzie najlepsze. Jedyna mała wada tej kamery to mała pojemność akumulatorka. Starcza na jakieś dwa filmy po 10 minut, a potem trzeba ją ładować przez jakieś 3 godziny przez USB. Problem ten można rowiązać zasilaniem zewnętrznym do którego ta kamera jest przystosowana. Ogólnie sprzęt jest godny polecenia. Zachęca do odwiedzania coraz to innych terenów celem zrobienia następnych ciekawych ujęć. Polecam tą kamerkę. Jest to ciekawe doświadczenie.
Pozdrawiam,
Greg
Witam Fakt szkoda ze większość odeszła zawsze można było się cos ciekawego dowiedzieć Marek S

Od 23.03 naliczyłem 38 wątków. Może jest jakiś problem z czytnikiem newsów u Ciebie?
--
Lukasz
N 50 05' 04"

Zupelnie nie zlosliwie, chcialem tylko zauwazyc, ze to jest grupa dyskusyjna a nie forum ;) Na niektorych innych grupach mogliby cie zjesc za cos takiego ;)
Mr.Jack

A czym się różni forum od grupy dyskusyjnej ?

nie kumam dlaczego
buwi

Protokołem przesyłania informacji. Forum to lokalna baza danych z graficznym interfejsem w HTML. Musisz wejść na stronę forum aby przeczytać informacje. W zamian dostajesz możliwość wyświetlania obrazków, w tym własnej facjaty :-), edycję wczesniej napisanych informacji itp. Grupa dyskusyjna albo inaczej newsy to protokół podobny do e-maila. Z jednego z wielu serwerów zciagasz wiadomości jako osobne listy i trzymasz je u siebie na dysku. Możesz czytać nawet offline. Jest szybki i wygodny, jak zraz skonfigurujesz to przynajmniej u mnie wiadomości pobierają się razem z bieżącą pocztą bez konieczności logowania się gdziekolwiek. Między innymi dlatego grupę przeglądm zykle kilka razy dziennie a na fora loguję się raz na 2 tygodnie żeby przejrzeć co ciekawsze wątki..
ps. Założę się że autor wątku dalej sądzi że forum umarło i nie widzi żdanego z tych listów ;-)
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

...........................................................................^^^^^^.........................
Dzięki Piotrze za ładny i treściwy wywód ale każdy jest omylny - he he he - to forum umarło czy grupa dyskusyjna ??? :-)))

...........................................................................^ ^^^^^.........................
he -

Autor pisał o forum, przez elementarny szacunek nie zmieniałem. Oczywiście nie umarło ani jedno ani drugie, no może poza kilkoma forami, które nie miały na tyle energii aby wystartować, ale tego chyba nie należy rozpatrywać w kategorii strat w odniesieniu do ogółu społeczności modelarskiej.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Zdaje się, że jeśli ktoś korzystał z ** news.tpi.pl** to od któregoś kwietnia nie ma już tego serwera. w zamian za to jest ** news.neostrada.pl **. Może autor wątku to przeoczył. Ale z drugiej strony klient chyba sygnalizuje brak serwera...
Pozdrawiam TS

Podstawowa różnica to nie mamy tutaj her komendante :-) Nie ma moderatorów, administratorów, nie ma jednowładztwa lub grupy trzymającej władzę, może były kliki, ale po nich już nawet śladu nie ma. Najwyżej możesz się poirytować i przestać czytać, ale nikt nie zablokuje ci dostępu. W sumie to taki mały ruch tutaj ma swoje plusy i minusy. Minus to dość trudno uzyskać jakąkolwiek odpowiedź :-), a plus to brak lawiny postów typu "przeszukałem cały internrt w zdłurz i wszeż gugle som bezradne i nie wiem jak model mam kupic. Sorki ma błendy, bo mam dys-xxxxx"
pozdrawiam, qrdl

Na to tez jest już nazwa: DYSGUGLIA :)
--
Lukasz
N 50 05' 04"

"naucz się ortografi, i poprawnie wypisuj słowa" ;)
Dzięki za darmową poradę, słownik kupiony! (*)

Nie jakiś, tylko Pitlab który dla modelarstwa i tej grupy zrobił więcej niż my obaj razem wzięci.

Nie wyprostował, tylko życzliwie objaśnił na czym polega błąd w rozumowaniu inicjatora wątku.

A wodniacy, kierowcy, maszyniści, dyżurni ruchu, plastikowcy, kartonowcy, i bóg wie kto jeszcze nie istnieją?
Oj Robercie ...
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Nie jakiś, tylko Pitlab który dla modelarstwa i tej grupy zrobił więcej

Pisząc "My tu jesteśmy pilotami", odniosłem się do Janusza, on lata więc jest pilotem. Pozdro Robuś

- rzetelne podsumowanie/przegląd cech aparatur; - kompendium wiedzy na temat złączek w aparaturach; - z życzliwością uczestniczył w życiu tej grupy; - produkuje tani(!) interfejs do FMS; - produkuje tani(!) wariometr modelarski; - uczestniczy w pracach organizatorskich pikniku modelarskiego; - chętnie służy kolegom modelarzom swoją wiedzą i umiejętnościami.
Kacper
--
Mail => www.rot13.com