Zapraszam na wspólne latanie. Działkowa.

Przepraszam ale nie mogę zamieścić całej wiadomości oto pierwsza część.
Sorry za zamieszanie.
Witam kolegów modelarzy z Warszawy i okolic.
Jak wiemy na Wilanowie pas startowy przemienia się w plac budowy, Falenty,
wspaniałe miejsce do latania, niestety, gdy wilgotno dojazd jest znacznie
utrudniony.
Zapraszam wszystkich z zachodniej strony Warszawy ( i nie tylko) oczywiście
z Nadarzyna też :-) Na................. Latanie do Pruszkowa i to nie do
"piwnicy", kto bywa u Alexa wie, o co chodzi:-) Adres ul. Działkowa.
Powierzchnia do latania to pas o szerokości ok. 300 m na ok. 700 m.(
wyliczenia z elektronicznej mapy polski) krótka trawa brak drzew, krzaków i
drutów, są małe bruzdy, ale trenerkiem da się wystartować bez problemu.
Dojazd drogą asfaltową do samego pasa startowego. Z jednej strony droga i
bloki w oddaleniu ok. 200m. a z drugiej pola i pola aż do Brwinowa ok. 4 km.
to informacja dla tych, którzy potrzebują trochę rezerwy do lądowania:-))
Ktoś powie toż to miodzio... i ma rację brak rowerzystów, glajciarzy jest
tylko trochę psów z panami i ci naprawdę potrafią się ustawić na wprost
startującego modelu i tak bez ruchu przyglądać się, jak model pięknie i
szybko zbliża się prosto na nich, ale to kwestia wychowania oni psów a my
ich.
Konrad "CAT" Uzarski
No dobra zdmuchnąłem kurz z Notepada i wrzuciłem mapkę dojazdu na stronkę
znaczy się). No i oczywiście dołączam się do zaproszenia.
Pozdrawiam, Grubszy
Reply to
Konrad "Grubszy" Janczewski