Zapraszam na wspólne latanie. Działkowa. POPRAWIONE

Od: "Konrad "CAT" Uzarski" snipped-for-privacy@miodowa.net
Temat: Zapraszam na wspólne latanie. Działkowa.
Data: 4 grudnia 2004 20:01
Ale co najważniejsze nie stwierdziłem NIGDZIE ŻADNYCH ZAKŁÓCEŃ. Już nie
będzie, na co zwalić kretobicia:-) Teren należy do PGR Brwinów, który chyli
się ku upadkowi,(gdzie te dotacje UE) i nawet nie ma, z kim porozmawiać o
legalizacji tego niecnego procederu, niemniej jednak stwierdzono, że nikomu
z PGR'u latanie grupowe modelami nie zaszkodzi. Dla świętego spokoju
zgłosiłem chęć, potrzebę i fakt wspólnego latania na komendzie w Pruszkowie
gdzie policja jest po prostu zachwycona pomysłem i czeka na wezwanie, kiedy
zaczniemy latać żeby...................Sobie popatrzeć:-) A może i samemu
spróbować.
Dojechać z Warszawy jest b. prosto wystarczy przedłużeniem Alej.
Jerozolimskich kierować się w stronę Brwinowa-Grodziska. Jadąc przez
Pruszków na ostatnich światłach trzeba skręcić w prawo przejechać 0.5 km. i
po lewej stronie widać będzie.......Zapewne kogoś puszczającego model.
Nasuwa się pytanie, które światła są ostatnie, te, na których po
lewej stronie będzie stacja CPN a po prawej grób ( pomnik) n. żołnierza.
Jeśli po prawej stronie zobaczycie ogrodzony teren wysoką siatką i wjazd
strzeżony to znaczy, że PRZEJECHALIŚCIE i możecie wybrać się na ryby na
stawy hodowlano-wojskowe gdzie z pewnością spotkacie P. Millera. W
załączeniu mapa (bmp 668 kb.), mam nadzieje, że uda mi się ją umieścić,
jeśli nie to zapraszam na stronę gdzie moje uszy i usta internetowe ( znaczy
Grubszy ) zaraz ją umieści. Napewno jutro tam będziemy ( ASW 27 4.2
m.elektro, Fun-Flay, Mustang ) w godzinach 12-14 ZAPRASZAM.
Już wiem że mapy nie mogę zamieścić, zapraszam na stronę.
Kanały: 61, 70, 75
Reply to
Konrad "CAT" Uzarski