zapytanie o sklepy (wawa)

Na pocztaku wszystkim Czesc!
Od paru dni czytam to forum i jak widze era modelarstwa strasznie sie
zmienila od czasu kiedy czas sklejania modeli samolotów zatrzyma³ sie dla
mie z dniem zakonczenia produkcji modeli LWS Czapla czy £o¶:)
mam takie pytanko poszukuje namiarów na dobrze zaopatrzone sklepy
modelarskie w Warszawie. zwi±zane to jest z tym ze poszukuje modelu skutera
Piaggio Vespa ET3 Primavera 125 podobno pokaza³a sie w serii Revella.
Wiem ze podobno niezly sklep jest gdzies na Targowej ale nie znam namiarów
Pzdr!
Reply to
invalid unparseable
W artykule <bmdu89$q4f$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> Cipiór napisał(a):
Ano.
Wskazówki zawarte w
się nie zmieniły.
Kacper Perschke
Sklep jest na Targowej 33( pomiêdzy Kêpn± a siedzib± Toto-Lotka) w tzw. pasa¿u i jak wejdziesz do ¶rodka napewno go znajdziesz bo jest na parterze.
Reply to
Miroslaw Rawinski