Zawody w wy┼Ťcigu modeli na uwi─Özi F2C w Warszawie - modelarska Formu┼éa 1

W imieniu organizatorˇw zapraszam na niecodzienne wydarzenie jakim bŕd▒ zawody w klasie F2C, tzn. wyÂcig modeli na uwiŕzi:
Quote: Po raz pierwszy w STOLICY POLSKI Po raz pierwszy na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy Zespˇ│ Szkˇ│ Samochodowych i Licealnych Nr 2 w Warszawie, ul. Jana Paw│a II 69 29-30 wrzeÂnia 2007 r.
dok│adnie info tu: http://www.wola.waw.pl/dzielnica/aktual07/f2c.pdf
MyÂlŕ, ┐e mo┐e byŠ doŠ ciekawie. WystarczyŠ rzuciŠ okiem na filmiki z youtube:
http://youtube.com/watch?v=rzeQR72ERv8&mode=related&search

Add pictures here
Ôťľ

Chyba jednak wole RC. Jako┼Ť to do mnie nie przemawia... ale nie powiem...ciekawie to to wygl─ůda..hyhy :-)
--------------- Pozdrowienia! Tomek www.modelarstwo.prv.pl

Add pictures here
Ôťľ
No i w│aÂnie o to chodzi! »eby pˇjŠ i popatrzeŠ jak na ciekawostkŕ przyrodnicz▒, bo przecie┐ tak mnie jeszcze nie popieprzy│o, ┐eby w tym zacz▒Š startowaŠ :P
Add pictures here
Ôťľ
No i w┼éa┼Ťnie o to chodzi! ┼╗eby p├│j┼Ť─ç i popatrze─ç jak na ciekawostk─Ö przyrodnicz─ů, bo przecie┼╝ tak mnie jeszcze nie popieprzy┼éo, ┼╝eby w tym zacz─ů─ç startowa─ç :P
W┼éa┼Ťnie , w┼éa┼Ťnie bo przecie┼╝ trzeba by to wykona─ç "tymi r─Öcami" bo tego sie niestety nie kupi . Wszystko co trzeba zrobi─ç jest poza Waszym zasi─Ögiem - modelarze
Add pictures here
Ôťľ

Moim zdaniem mia┼é na my┼Ťli, ┼╝e z RC jest wi─Öcej frajdy. Dawniej po normaln─ů aparatur─Ö RC (typu Webraprop, czy Varioprop) trzeba by┼éo mie─ç znajomo┼Ťci za granic─ů, bo w CSH by┼éy tylko badziewia w rodzaju Pilot├│w, czy Supranar├│w. Pami─Ötam, jak lata┼éem F2B i modli┼éem si─Ö o aparatur─Ö. Jak to si─Ö m├│wi "lepszy wr├│bel w gar┼Ťci...". A teraz F2x, to ju┼╝ raczej folklor. Nikt tym nie lata, bo RC jest tanie i dost─Öpne.
--
Lukasz

Add pictures here
Ôťľ
Frajda pojŕcie wzglŕdne. Moim zdaniem uwiŕzi i RC nie mo┐na porˇwnaŠ, bo to bardzo odleg│e dziedziny modelarstwa.Szczegˇlnie jeÂli chodzi o specyfikŕ F2C. Dla mnie to po prostu dobra okazja, ┐eby sie naocznie przekonaŠ w jak odmienny sposˇb mo┐na realizowaŠ swoj▒ modelarsk▒ pasjŕ. Inn▒ spraw▒ jest to, ┐e ta klasa wiele lat w Polsce trwa│a w zawieszeniu, bo nikt nie chcia│ lataŠ. Rok temu kilku ch│opakˇw podjŕ│o temat wskrzeszenia zawodˇw w wyÂcigu i z wielkim zapa│em ten cel realizuj▒. Pokazali, ┐e w Polsce Kaczy˝skich jak siŕ chce, to mo┐na. Nawet w czym tak zaawansowanym i skomplikowanym jak F2C. I dlatego te┐ tam bŕdŕ, ┐eby wesprzeŠ swoj▒ obecnoÂci▒ ich inicjatywŕ.
Add pictures here
Ôťľ

Napisz po prostu, ┼╝e idziesz si─Ö nawdycha─ç eteru :))
--
Lukasz
N 50 05' 04"
Ôťľ
Pokazali, ┼╝e w Polsce Kaczy┼äskich jak si─Ö chce, to mo┼╝na. Nawet w czym┼Ť tak zaawansowanym i skomplikowanym jak F2C.
Dla pozosta┼éych mi┼éo┼Ťnik├│w be┼ékotu przedstawiam propozycje.
Pokazali, ┼╝e w Polsce po wej┼Ťciu do UE jak si─Ö chce, to mo┼╝na. Nawet w czym┼Ť tak zaawansowanym i skomplikowanym jak F2C.do tego tyle jak poni┼╝sze zdania.]]
Pokazali, ┼╝e w Polsce pozwalaj─ůcej na dzia┼éalno┼Ťc takiej tuby jak Radio M jak si─Ö chce, to mo┼╝na. Nawet w czym┼Ť tak zaawansowanym i skomplikowanym jak F2C.
Pokazali, ┼╝e w Polsce z tak kiepskimi drogami jak si─Ö chce, to mo┼╝na. Nawet w czym┼Ť tak zaawansowanym i skomplikowanym jak F2C.
Pokazali, ┼╝e w Polsce .............................................................jak si─Ö chce, to mo┼╝na. Nawet w czym┼Ť tak zaawansowanym i skomplikowanym jak F2C. W wykropkowania wpisa─ç mo┼╝na dowolne banialuki...
No i jaki sens ma takie zdanie po za tym ,┼╝e pokazuje,┼╝e jest bez sensu ?
Pokazali, ┼╝e w Polsc jak si─Ö chce, to mo┼╝na. Nawet w czym┼Ť tak zaawansowanym i skomplikowanym jak F2C. To kwestia umiej─Ötno┼Ťci i zapa┼éu.. Nie koniecznie trzeba by─ç klientem lecz mo┼╝na tworzy─ç co┼Ť samemu cho─ç nie koniecznie nowego a jednak ciekawego cho─çby z racji swojej wyj─ůtkowo┼Ťci .
Add pictures here
Ôťľ
U┼╝ytkownik "Czaro" napisa┼é w wiadomo┼Ťci
Frajda pojęcie względne. Moim zdaniem uwięzi i RC nie można porównać, bo to bardzo odległe dziedziny modelarstwa.[ciach]
Modele na uwiezi...az mi sie lezka w oku zakecila... Deska, sklejka ze skrzynki po owocach i papier pakowy. A z przodu ruski silnik dwa druty i boisko szkolne .....a do tego utrapienie woznego "bo to moze sie przeciez urwac..", a ile frajdy....i jaki szpan przed dziwczynami ;))))))))
pozdrawiam
Add pictures here
Ôťľ

Nie te czasy. Teraz nie potrzeba pretekstu, aby przytuli─ç koleg─Ö :-)
Ôťľ

Cze┼Ť─ç. http://www.mlik.pl/forum/viewtopic.php?p 30&sidcf0a9186a946235cf7b2c598ee2593d#1730
Pozdrawiam Andy PS. Może nie złamie linku.
Add pictures here
Ôťľ
Andrzej wrote:

Czesc Andrzeju :)
Zmeczeni nieco naszym wczorajszym rajdem nocnym elektrykow 1:10 wpadlismy z synem obejrzec final - wrazenia niesamowite. Szkoda, ze walka 3 zespolow zakonczyla sie przedwczesnie - te diably lataja tak szybko, ze nawet nie zauwazylismy jak to sie stalo...
Jestem naprawde pelen podziwu dla ludzi, ktorzy doprowadzili do zorganizowania tak unikalnych zawodow - słowa Pana burmistrza to miod dla ich uszu :)
--
pozdrawiam,
Lukasz Spychalski