Zbędny moduł 2,4 GHz

Zamówiłem w RC Planet 8 kanałowy odbiornik 2,4 GHz. Po dwoch tygodniach przyszła paczka.Po zapłaceniu za cło okazało się, że wysłano do mnie
oprócz odbiornika także moduł 2,4 Ghz TM-8 Fasst Futaby.Zapłaciłem kartą za cały set.Ponieważ mam MZ14 i moduł, ten dopiero co rozpakowany jest mi zbędny.Może ktoś potrzebuje taki? Pasuje do FF7,FF8,FF9 i 9Z. Info proszę na maila: snipped-for-privacy@radiohobby.pl Sławek