Zdjecia z muze├│w w Warszawie i Krakowie

Witajcie,
uda│o mi sie zebrac spor▒ kolekcje zdj੠g│ˇwnie dla celˇw modelarskich, dlatego powtorzŕ za opisem ze zdjŕŠ:
Zdjecia to g│ˇwnie zblizenia detali, jak i rozjasnione cienie i pˇlcienie, dzieki czemu modelarze bed▒ w stanie przyjrzeŠ siŕ wszytkim detalom czo│gˇw. Poprzez rozjasnienie, jak i zmienne swiat│o moga wystapic przeklamiania w kolorystyce i wygl▒dzie pomalowanych na czarno elementˇw.
Zdjecia z Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej w Warszawie: http://picasaweb.google.com/marek.binkul/MuzeumPolskiejTechnikiWojskowej #
Zdjŕcia z Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie: http://picasaweb.google.com/marek.binkul/MuzeumLotnictwaPolskiegoWKrakowie #
W przysz│ym roku w planach Pozna˝ i okolice Berlina ;)
Pozdrawiam MB
Add pictures here
Ôťľ