Zerwany gwint od ┼Ťwiecy w OsMax 46 La - co z tym zrobi─ç?

Co zrobi─ç w sytuacji, gdy zosta┼é zerwany gwint od ┼Ťwiecy w g┼éowicy sinika? /Osmax 46 La/ Czy macie podobne do┼Ťwiadczenia?
Pozdrawiam
Theo
Add pictures here
Ôťľ
Mo┼╝e krto┼Ť si─Ö znajdzie i odkupisz. A jak nie to kup now─ů: szybka realizacja w www.TowerHobbies.com lub poczekasz w www.riku.com.pl
Znajd┼║ numer kataqlogowy w instrukcji.
Powodzenia
Grzegorz

Add pictures here
Ôťľ

A tak na marginesie: w jakim sklepie można kupić taki silikon? Ja akurat potrzebuję do uszczelnienia silnik - tłumik - więc chyba więcej stopni C.
Add pictures here
Ôťľ
wiadomo┼Ťci

Podejd┼╝ do najbli┼╝szego serwisu Fiata i popro┼Ť mechanik├│w o czarny silikon LOCTITE,mo┼╝e by─ç nawet zu┼╝yta tubka,zawsze troch─Ö w niej zostaje a do potrzeb modelarskich wystarczy.
Janusz Olsz├│wka
Add pictures here
Ôťľ
Mam zerwany gwint od ┼Ťwiecy w g┼éowicy silnika /OsMax 46 LA/ Co z tym zrobi─ç. Silnik pracowa┼é niecaly jeden sezon. Powtarzam ten post. Poniewa┼╝ poprzedni znikna┼é z forum. Co gorsze, to razem z odpowiedzi─ů kt├│rego┼Ť z Koleg├│w na ten temat.
Pozdrawiam
Theo
Add pictures here
Ôťľ
ja naprawiam sobie takie g┼éowice . jest to do zrobienia - i trzyma nawet nawet mam 2 takie silniki - po 4 sezony i trzyma jak diabli tulejki wkrecam na loctile i punktujesz od srodka. z br─ůzu lub stali ...