zrób własnoręcznie model

Chciaem si dowiedzie co sdzicie o tradycyjnym modelarstwie od pomysu do ostatniej przysowiowej rubki obojtnie jakiego modelu.Co
sdzicie o tym
Chciaem si dowiedzie co sdzicie o tradycyjnym modelarstwie od pomysu do ostatniej przysowiowej rubki obojtnie jakiego modelu.Co sdzicie o tym
W dniu 2011-12-31 16:36, Jacek Kempiski pisze:

Jest coraz trudniej, coraz mniej ludzi posiada niezbdne wiadomoci. Dostpno technologii i nowe materiay spowodoway, e modelarstwo lotnicze pene jest lekkich lecz "brzydkich", przesztywnionych i statycznie niewyznaczalnych konstrukcji.
V.

Wedug mnie cho do modych si nie zaliczam, wasnie w dobie komputeryzacji mona si wykaza,jest internet gdzie mona znale wszystko potrzebne do wykonania upragnione go modelu.Dopiero gdy si pojawi internet mogem znale plany i zdjcia .Moe gdzie indziej jest problem.
W dniu 2012-01-01 17:16, Jack pisze:

Widzisz, ja zrozumiaem, e mwic "tradycyjne modelarstwo" masz na myli projekt rozpoczynajcy si od planw (piszesz "od pomysu", wiec nawet przed planami). Uwaam zatem, e modelarstwo, ktre nazywasz tradycyjnym, masowo wypierane jest przez lans i gotowe politechniczne zabawki. W zamian dostalimy moliwo nieograniczonego latania, a dodatkowo, niejako "obok", zawsze moemy realizowa swoje ambicje w zakresie zminiaturyzowanych konstrukcji lotniczych.
V.

Moe masz racj e-dostalimy moliwo nie ograniczonego latania- ale to co nazywasz -obok- czy jest przez kogo realizowane,swoje pomysy,modele moe nie cakiem idealne(jak spod matrycy)lecz wasne.
W dniu 2012-01-02 18:28, Jack pisze:

Tak, myl, e wielu modelarzy (bdcych poza gwnym trendem dla mass market) czerpie satysfakcj z indywidualnych konstrukcji. Rozwizania w lotnictwie maj dusz ;) jeli j raz odnajdziesz to bdziesz jej nieustannie szuka.
Wszelkiej pomylnoci w Nowym Roku, V.

Użytkownik Jack napisał:

Trzeba zacząć od podzielenia modelarstwa na kategorie, nie mam na myśli kołowe lotnicze itd tylko od poziomu wkładu własnego w stworzenie modelu. Obecnie dzięki przemysłowi i zółtym chińskim rączkom mamy nową kategorię - użytkownik Dzięki temu ci którzy wcześniej odpuszczali sobie modelarstwo "bo za trudne" lub "bo nie mam cierpliwości" mogą pobawić się również.
Inni dostali możliwość zbudowania modeli w technologii o której wcześniej nawet nie marzyli (nie sądziłem że będzie mnie kiedykolwiek stać na model napędzany elektrycznie a silnik do niego sam zbuduję) dzięki czemu parametry drastycznie się poprawiły.
Nie lubię tylko tego lekceważącego tonu artystów budujących cuda takie że kopara opada (bez przekąsu piszę), wobec tych którzy również określają się mianem modelarzy ale im do radości w zupełności wystarczy kawałek styropianu czy depronu. Przypomina mi to stosunek radioamatorów do CB'istów.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

u.Co