Szlifierka bezkłowa-ustawienie

Jak w szlifierce bezkłowej ustawia się listwy prowadzące boczne? Przy tarczy
prowadzącej są to luzy rzędu kilku setek. Jak to ustawić? Do szlifowanie
jest pręt fi 6.Zblokowanie pręta między tarczami i działania
szczelinomierzem są mało dokładne.Pręt ma pewne odchyłki, nie "siedzi"
stabilnie, sprężynuje i taki pomiar w granicach setek wydaje się niemożliwy.
Jestem laikiem i teoretykiem [na razie] i proszę o oświecenie.Może ustawiać
na jakimś dokładnym wałku o większej średnicy? Zda to egzamin?
A na marginesie-DTR maszyny podaje luz przy jednej ze szczelin jako "Połowa
tolerancji materiału obrabianego".To chyba jakiś absurd. Jeśli tolerancja
wynosi setkę to luz musiałby mieć 5 mikronów. Oceniłem, że żle
przetłumaczono dokumentację . Pewnie chodzi o połowę zbieranego na raz
naddatku ze średnicy [?]. Może jest gdzieś w necie jakaś strona gdzie
zdobędę trochę informacji na temat?
\
Pozdrówka
FANtom