"Motylek" > "Trotylek" >> motylek

Cześć, na podstawie planów "Motylka" Jarka Hajduka zbudowałem sobie model. Ponieważ nie zdażyło mi się jeszcze zbudować jakikolwiek model bez własnych "ulepszeń" podobnie postąpiłem i tym razem :-) Zrobiłem samolocik ze skrzydłem bez wzniosu ale za to z lotkami, a zamiast usterzenia motylkowego zastosowałem klasyczne. W związku z tym była konieczna zmiana nazwy - nazwałem go "Trotylek". Pierwszy lot wykonałem w sobotę, niestety miałem odwrotne sterowanie na lotkach (szkolny błąd) i model zaliczył kolizję z trzepakiem :-( Na szczęście depron szybko się klei :-) Wczoraj poszliśmy model oblatywać dalej od trzepaka, i okazało się że lata całkiem nieźle.

gdy znudziło mi się spokojne latanie, przy próbie popełnienia beczki "Trotylek" zrobił klasycznego motylka :-) Oczywiscie model znów jest juz sklejony , teraz muszę tylko dać mu solidny węglowy dźwigar i będzie OK. Mam nadzieję że będę mógł sie pochwalić zdjęciami w locie.

P.S. Próbowałem ten tekst wrzucic na forum, niestety bezskutecznie, ciekawe dlaczego ???

Reply to
Teos
Skazoo Bemowo ErCe

Witaj Skazoo,

W Twoim liście datowanym 7 października 2003 (20:17:48) można przeczytać:

SBE> Bardzo proste :)))) Trotyl materiał wybuchowy ma zakaz wstępu na forum jako SBE> podejrzany o terroryzm :D ROTFL SBE> A może jakie¶ bliższe dane na temat wagi i napędu ? Wagi nie mam więc nie podam, napęd bezpośrednio 280 i biały gunterek, pakiet 8x600 NiCd noname :-)

Reply to
Teos