Galwaniczne powłoki domowym sposobem

Byćmoże to nie ta grupa i nie krzyczcie proszę, ale wiem, że tu znajdę
ludzi znających sie na temacie.
Błądząc po necie trafiłem na takie zdjęcia:
ktoś może co to może byc za ciecz ?
Domyslam się, że jedna elektroda to kawałek blachy cynkowej,
druga...cynkowany element, żródło prądu - widać :)
Reply to
Qpeciarz
Witam Niewiele pomogę, ale pamiętam sprzed ładnych parunastu lat, "biblię" tematu. Stefan Sękowski "Galwanotechnika domowa". Nie wiem czy w ciągu kilkunastu ostatnich lat były wznowienia.
Reply to
PL_(N)_umber_One