powłoki

Witam
Poszukuję informacji o anodowaniu/chromowaniu/chromianowaniu i innych
sposobach wykończenia powierzchni detali aluminiowych. Chodzi mi głównie
o opis własności oraz przykładowe zastosowanie każdej z metod.
Google jak na razie mi nie pomógł.
Reply to
pit
Tomek
Użytkownik "pit" snipped-for-privacy@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:cdljkd$ico$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Polecam "Poradnik Galwanotechnika"
Jarkor -------------------------------------------------------- Najlepszym komputerem jest człowiek i jest to jedyny komputer, który może być masowo produkowany przez niewykwalifikowaną siłę roboczą. Werner von Braun
Reply to
Jarkor
Witam! Czy rozważałeś możliwość zastosowania chemoutwardzaczy. zobacz.
Użytkownik "pit" snipped-for-privacy@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:cdljkd$ico$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
pop
Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi ....
Mam jeszcze jedno pytanko w zakresie powłok:
czy powłoki chromianowe są w jakiś sposób szkodliwe/toksyczne??
Reply to
pit