włókno węglowe

Witam!
Czy moglby mi ktos przedstawic podstawy budowania elementow z wlokna
weglowego? Chodzi mi glownie o materialy jakie sa potrzebne (tkanina,
zywice), z czego robi sie formy oraz gdzie mozna kupic potrzebne
polprodukty?
Moze macie poprostu jakies linki do gdzie wszystko jest opisane?
Potrzebuje jak najwiecej informacji i bede bardzo za nie wdzieczny!
Reply to
rolins" TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl
Powinienem wyrazic sie jasniej , chodzi mi o laminaty weglowe (wlokno weglowe + zywice)
Reply to
rolins" TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl
Witam Jestem nowy i zajzałem tutaj pierwszy raz ale widze ze sie na cos przydam (jestem modelarzem) sam mam zamiar robic formy pod laminat z włókna weglowego lub kevlaru jak ktos mnie zasponsoruje... :)
najlepiej Epidian 53+ utwardzacz Z1
Pozdrawiam Robert
PS: Co takiego budujesh z tego węgla??? (Ja mam robic kadłuby do modeli łódek -ślizgaczy na zawody ślizgów zdalnie sterowanych)
Reply to
PhoenIX_rc
rolins <rolins@[TO TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl> napisał(a):
Polecam strone
Niestety szwajcarzy nie pisza po angielsku
Reply to
henryk mierzejewski
Użytkownik "rolins" <rolins@[TO TRZEBA WYCIAC]neostrada.pl> napisał w wiadomości news:cman8p$ftc$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Jak się to robi to np.: na stronie
R&G Composite Handbook, Edition 8 (po niemiecku i angielsku),

Materiały można kupić np. w :
- mają oddział w Polsce - Cieszyn
lub u polskich przedstawicieli firm Sigratex, Interglass, Porcher ....
Pozdrowienia Grzegorz Sadłek
Reply to
invalid unparseable