Tower Hobbies -czy ktos kupował?

Witam, chciałbym kupić pare szpei(silniki, akcesoria) w TH płacąc kartą. Czy ktos z Kolegów ma jakies na ww temat doswiadczenia?. Czego można się spodziewć po służbach celnych gdy paczka przyjdzie?. Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Luka Lee

Luka Lee wrote: .....

To ja zapytam alternatywnie - "Tower Hobbies, czy koledze chcialo sie ruszyc 5 liter?" (palce ;-)) i przeszukac archiwum? Bylo i to nie raz. jest losowo, zwykle sie udaje troche zalezy od rodzaju przesylki

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

A spodziewac sie mozna 33% od kosztow zamowiena (i to od calosci czyli z wysylka).

Hej A.S.

Reply to
asmykla

Czesc Nie chcieli honorowac polskiej VISA Classic ! Teraz kupuje mi znajomy w Stanach (jest mniej wiecej raz w roku w kraju i wtedy mam radoche lepsza niz na Sw.Mikolaja :-)) Pzdr Krzysiek

Reply to
koleszcz