Tower Hobbies -czy ktos kupował?

Witam, chciałbym kupić pare szpei(silniki, akcesoria) w TH płacąc kartą. Czy ktos z Kolegów ma jakies na ww temat doswiadczenia?.
Czego można się spodziewć po służbach celnych gdy paczka przyjdzie?. Pozdrawiam, Piotr
Luka Lee wrote: .....

To ja zapytam alternatywnie - "Tower Hobbies, czy koledze chcialo sie ruszyc 5 liter?" (palce ;-)) i przeszukac archiwum? Bylo i to nie raz. jest losowo, zwykle sie udaje troche zalezy od rodzaju przesylki
--
pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko

Czesc Nie chcieli honorowac polskiej VISA Classic ! Teraz kupuje mi znajomy w Stanach (jest mniej wiecej raz w roku w kraju i wtedy mam radoche lepsza niz na Sw.Mikolaja :-)) Pzdr Krzysiek