Tower Hobbies - Zakupy

Witajcie ! Zainteresowałem się pewnymi akcesoriami z Tower Hobbies. Chciałbym zrobić zakupy o wartości ok. 350-400 USD. Jak wygląda sprawa zamówienia, kosztów dostawy i przede wszystkim cła ? Jaką kartą zapłacić najlepiej, aby przelicznik walut nie był zbyt "wygórowany" ?

Przeglądałem archiwum, ale tam coś mało o tym ...

Bardzo proszę o info - najchętniej od osób, które zdobyły już doświadczenia z TH.

Gorąco pozdrawiam, Zbych

Reply to
Zbych

Dnia Pańskiego 10/31/2004 6:50 PM, Użytkownik Lukasz Stela uraczył nas słowami:

No to zlamiłeś ze zaznaczeniem gift certificate - wtedy przyszłoby jako prezent i cła prawdopodobnie by nie było. O cło możesz sie wykłócać przez ministerstwo finansów - że to sprzęt hobbystyczny. Raczej twój blad, ze nie zaznaczyles gift cert...

Pozdrawiam

BartZ

Reply to
BartZ

Użytkownik Lukasz Stela napisał:

Ja zamawiałem paczkę jako Gift - wartość 440 USD !

Faktycznie przyszła do urzęduu celnego i była z faktura bez podanej wartości - !!!!!

Niestety Tower Hobbies wpisuje wartość paczki na deklaracji celnej bo paczka jest wysyłana do innego kraju !

W urzędfzie celnym powiedzieli mi ze mogę sobie d... podetrzeć ta moją fakturą bo oni maja (faktycznie mieli bo była przy paczce) deklarację celną z wpisaną wartością !

Skończyło się na podatku VAT w wysokości 22 % od warości paczki z transportem.

Jeśli macie jeszcze jakies pytania to bardzo proszę !

Reply to
Andrzej Hołowacz

Użytkownik Rafal napisał:

Możesz tutaj zapłacić i zlecić wysyłkę do kolegi jako gift. Potem kolega wyjmuje z paczki WSZYSTKO co może przypominać o warości zawartości. Czyści karton z naklejek sklepowych i wysyła to jako prezent

- paczkę !

Wartość może byc podana do 40 USD

Potem odbierasz to na poczcie lub w urzędzie celnym twierdząc, ze to prezent dla ciebie, że na własny użytek iże wartość nei przekracza 40 USD !

I wtedy to powinno działac jako bez cła i VAT'u !

Ale moze niech wypowie się jeszcze ktoś obeznany z tematem !

Reply to
Andrzej Hołowacz

Czy dostałes jakis kwit, na którym był wpisany kod TARIC ?

Reply to
Piotr Konopka

A ja za namowa kolegow skorzystalem z uslug f-my pod nazwa POLAMER i sprzet, optyczny coprawda a nie modelarski, doszedl do mnie bez zadnych oplat a wartosc byla ponad 400 USD. sklep wysyly towar na adres Polameru w NJ. a oni sami juz troszcza sie o dostawe do Polski. teraz sprobuje wlasnie z TH. zdam relacje co i jak pzdr dudimarudi

Reply to
pdud

Dnia 3 Nov 2004 11:17:08 +0100, snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał(a):

Witajcie ! Czy możesz napisać coś więcej nt. firmy POLAMER ? Gdzie się znajduje, jak należy załatwiać sprawy itp.

Pozdrawiam, Zbych

Reply to
Zbych