Zakupy w Tower Hobby - Finał ! ;-((

Witam! Dzisiaj odebrałem na POCZCIE (Toruń) paczkę zamówioną w poprzedni poniedziałek w TowerHobby (przesyłka lotnicza). Niestety ...celnicy z Gdańska dobrali się do niej ;-((( Za paczkę za którą zapłaciłem 201$ (łącznie z przesyłką 21$) musiałem dopłacić prawie 195 zł .... ;-(((((((((((((

Jedyne pocieszenie że nie musiałem się fatygować na Urząd Celny, chociaż tam może by się udało coś wykłócić.

Ale i tak wyszło znacznie takiej niż zakupy w naszych sklepach ;-)

Pozdrawiam Marek GG:1299639

***
***
Reply to
Marek

Użytkownik Marek napisał:

Zapłaciłeś VAT i cło. Taniej - cena braku gwarancji... Czasami rzeczywiście nie warto za nią płacić.

Reply to
A.Grodecki

Andrzeju,

W wiekszosci przypadkow absolutnie nie warto. Ciagne z TH serwa Futaby, silniki OS i kity, np. TopFlite.

Na zadna z tych rzeczy nie jest mi potrzebna gwarancja. A wszystko jest tansze (po zaplaceniu VAT), a czesto w Polsce nieosiagalne).

A roznica w cenie chyba czesto jest sporo wieksza niz ww. gwarancja. No i czasem udaje sie nie zaplacic VAT i wtedy to jest radocha :-))

Krzysiek Choroszko

Reply to
kojot