zakupy w Aircraft World

witam,
zamierzam zakupic nieco rzeczy w tym sklepie
nurtuje mnie jedno pytanie, a mianowicie dotyczace "Gift Certificate". Czy
jest to poprostu certyfikat, ktory powoduje, ze na paczce mamy napis GIFT co
z kolei powieksza nasze szanse na nieoclenie :) ? Czy jest to jednorazowy
certyfikat? na jaka kwote go "zamawiac"? I jeszcze jedno... Placil ktos moze
ekarta Visa (mBank)?
Pozdrawiam!!
___________
mayonez... latajece RC...
Reply to
mayonez
U¿ytkownik "mayonez" snipped-for-privacy@transoft.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cakgkp$520$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
I jeszcze jedno... Placil ktos moze
Witam, na temat gift certificate nie wiem nic, ale placilem ekarta Visa z mBanku i klopotow nie bylo.
Piotr
Reply to
Mrufek
U¿ytkownik "mayonez" ...
Tak, p³aci³em ekart± kilka razy - zawsze bez problemów. Natomiast kiedy¶ mai³em przykry przypadek z tani± ($2,50) paczk± (Parcel Post). Po prostu nie dotar³a. Próby poszukiwania i odzyskania choæ czê¶ci warto¶ci spe³z³y na niczym. Natomiast przy przesy³ce EMS expres masz prawie pewno¶æ, ¿e zap³acisz c³o i VAT!
Gift certificate - prawdopodobnie mo¿esz kupiæ (albo w jakiej¶ promocji otrzymaæ) "bon towarowy" o warto¶ci X dolarków, który przy nastêpnym (Twoim lub je¶li go komu¶ podarujesz - okaziciela) zakupie zostanie odjêty od kwoty do zap³aty.
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper
Witam
Mnie spotka³ podobny los :(( Uda³o mi siê ustaliæ ¿e paczka przekroczy³a polsk± granicê, no ale niestety do mnie nie dotar³a. Oczywi¶cie jak to w naszym kraju bywa winnych nie ma !!! No i 20 Kan`ów 950 posz³o siê trzepaæ :(
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick
:) No, na pewno sie nie zmarnowaly :) Ktos juz o to zapewne zadbal :(
Reply to
dariusz Marek