Witam w unii

Z glebin modelarni ...
Witam Wsztkich w Unii.
Wprawdze to nie swieta :) Ale zycze Nam wsztkim oby przyniosla nam ona
spokoj i pozytek.
A z dzedziny modelarstwa spadek cen i wiekszy dostep do towarow :)
Oraz poprawe co niekroych uslug.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Przylaczam sie do zyczen - w nowej Europie
Zbych
Reply to
Zbych
Dolaczam sie do tych zyczen!!! My w Wirtualnym klubie uczcilismy ten moment grupowym czatem o polnocy i niewirtualnym otwieraniem r( i wypijaniem) oznych napojow, zaleznie od preferencji
Wszystkiego najlepszego
Alex
rcflight
Witam!!
Aż nawet napiszę coś na listę po raz pierwszy od kilku miesięcy ;) Ja też mam nadzieję poprawę usług (szczególnie listonoszy i urzędników :) A i z Niemiec będzie można taniej zamawiać :-0
Pozdrawiam Stach
Reply to
Stach Czarnecki
Hmmm... niemiecka poczta ostatnio znacznie podniosla ceny przesylek zagranicznych :-(
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
To mnie dranie przewidzieli ;-)
Pozdrawiam Stach
Reply to
Stach Czarnecki
Taaaaak?? Pierwsze słyszę!!! Kiedy to jest "ostatnio" dla Ciebie?
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Ufff - Höllein chyba za granicę nie wysyła pocztą. Ma aktualnie jeszcze sporo niższe ceny jak DHL. Od przynajmniej roku, najtańsza pocztowa (DHL) paczka do Polski kosztuje, zaiste złodziejskie - 16,50 EUR :-( Jak by to jeszcze mieli podwyższyć, to trzeba by własną firmę spedycyjną zakładać...
Pozdrówka Piotr
Piotrp_de