witam - nowy

Witam,
Jestem nowy na tej G.D.
Od pewnego czasu interesuję się modelami latającymi.
Proszę o porady - budowa modelu - zasilanie, ciężar itp.
Może znacie dobre - TANIE - sklepy modelarskie w Warszawie?
pozdrawiam
Paweł
KAMPA-tech napisał(a): .......................

Zajżyj np. tu:
http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?tu19
Po pobieżnej lekturze może zrozumiesz, jak smutne i śmieszne zarazem jest to pytanie. A tu garść przykładowych, poprawnych odpwiedzi
budowa modelu:
prosta, staranna, mocna, przemyślana, z zapałek....
Zasialnie
odpowiednie, elektryczne, z akumulatora samochodowego, ...
cięzar - 25kg (a czemu nie??)

Powyższy link udziela także odpowiedzi na to pytanie, choć taniość, to rzecz względna...
Krzysiek "kojot" Choroszko
KAMPA-tech napisał(a): .......................
> Proszę o porady - budowa modelu - zasilanie, ciężar itp.
Zajrzyj np. tu:
> [...]
Cięzar - 25kg (a czemu nie??)
Powyższy link udziela także odpowiedzi na to pytanie, choć taniość, to rzecz względna...
Witam...
Użytkownik "Krzysiek " kojot" Choroszko" napisał w wiadomości > .......................

Szczerze - nie byłem na tej www Zapoznałem się z Twoją stroną - musze powiedzieć, że chyba znalazłem wszystko czego szukałem. WIELKIE DZIEKI!!

:)
Zgadza się:) Może pomożesz mi wybrać optymany model dla mnie ??:) Oczywiscie, jeżeli znajdziesz chwilę??

Wiesz, szkoda mi trochę wydać 1000zł i w czasie 1 lotu rozbić maszynę :) Aktualnie posiadam 2 modele :) max dla początkujących - zstawy z allegro - sterowanie slnikami :( NIedługo - przed świętami bedę chciał zaopatrzyć się w model, którym się steruje :) a nie tylko lata. Może wykorzystam częscie z tych modeli do budowy 1 modelu made by Kampa:) Tylko jest 1 problem - nie za bardzo wiem jak to wszystko działa, tzn wiem, ale nie dokładnie. MOże ktoś wytłumaczy mi od a do z. a - serwa b - nadajnik odbiornik c - lot d - częście do budowy, z czego najlepiej e - itp z - 1 samolot - latanie
Jeszcze raz wielkie dzięki.
pozdrawiam
Kampa-tech Moze już niedługo importer samolotów R.C. www.kampa-tech.ota.pl
Użytkownik KAMPA-tech napisał:

do poduszki: http://www.old.modelarstwo.org.pl/technika/technika.html
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt
KAMPA-tech napisał(a): ...................

Tak się starałem, mam nadzieję, że niedługo nieco rozbuduję..

oczywiscie zapraszam na grupe i priv. Jednak temat "pierwszy model" jest wyczerpująco opisany w archiwum tej grupy i na obu forach (alex, pwm).
Zajrzyj na forum Alexa http://alexrc.com/ipw-web/bulletin/bb/index.php Jest tam kilka doskonałych watków i konstrukcji - zefirek, RWD-5 by skazoo, itp

Wróć do pierwszego linka. WSZYSTKO tam znajdziesz - także w linkach na mojej stronie. ..................
Krzysiek "kojot" Choroszko