Witam

Czesc
Nie bylo mnie tu jakies 4 lata. Czy w Warszawie na Bemowie jeszcze mozna
latac?
Marek P.
Reply to
Marek Pokulniewicz
Witaj Marek,
W Twoim liście datowanym 2 lutego 2005 (13:43:25) można przeczytać:
MP> Czesc MP> Nie bylo mnie tu jakies 4 lata. Czy w Warszawie na Bemowie jeszcze mozna MP> latac?
Mozna jak sie zapisze do AW.
Reply to
Piorus
U¿ytkownik "Marek Pokulniewicz" napisa³:
Wszystko zalezy, czego od lotniska oczekujesz. Ja np. latam tu
kojot
Piorus napisał(a):
A czy jest jakies lotnisko modelarskie w Warszawie? Te 4 lata temu byly jakies pomysly. Nie wiem czy cos sie udalo zrealizowac.
MarekP
Reply to
Marek Pokulniewicz
U¿ytkownik "Marek Pokulniewicz" napisa³ w:
Oj, literowka

Tablicu kanalow uzywamy jak jest potrzebna. Zwykle lata nas 5-6 osob. Na lotnisko zrzuca sie osob kilkanascie. Kiedy lata stala ekipa (czyli zwykle), wtedy tablicy kanalow nie uywamy. Poniewaz piloci stoja w kupie, nie ma klopotow z uzgodnieniem kanalow. Pas - jak na zdjeciach - wpadnij kiedys wyprobowac. Na wiosne musimy troche popracowac nad pogonieniem kretow z pasa. W sezonie pas jest regularnie koszony (raz w tygodniu).
Wychodzi duuuuuuuuuuuuuuzo taniej niz 500zl za godzine ;-)
pozdrawiam,
Krzysiek
Reply to
kojot
kojot napisał(a):
Nie za bardzo dziala ten link. Niczego nie oczekuje. Potrzebny mi jest pas startowy i jakies minimum porzadku np. tablica z zajetymi kanalami albo chociaz zwyczaj pytania czy kanal nie jest zajety. Mnie nie potrzeba pytac - mam choragiewke z kanalem i jaki zakres. Wolalbym Bemowo bo jest blisko mnie. Ale moze byc i inne. Acha. Dobrze zeby bylo taniej niz 500zl za godzine :-).
MarekP
Reply to
Marek Pokulniewicz
Mala literowka
Bardzo dobrze - postaram sie wpasc. Teraz jest to czynne? Znaczy chodzi o snieg. Kiedy mozna uzywac tego lotniska? Wzialbym elektryka ze soba. Spalinowe niechetnie zapalaja jak jest zimno a poza tym 4 lata nie uzywalem modeli. Ze zdumieniem odkrylem jakies miksery w aparaturze. Zupelnie jakby nie moja byla. Ale akumulatory wytrzymaly zanidbanie. Kiedy moge przyjechac?
MarekP
Reply to
Marek Pokulniewicz
kojot napisał(a):
Juz widzialem. Modele uruchomilem i nawet zaczalem konczyc dwa nastepne. Teraz ktos tam jezdzi? Mysle o dniach powszednich. Przyjezdzam np. jutro o 10 rano. Nie ma zywego ducha. Komu zameldowac ze bede latal? Zaplacic?
Marek P.
Reply to
Marek Pokulniewicz
U¿ytkownik "Marek Pokulniewicz" napisa³ w.........
............ Poki co wystarczy np. ze napiszesz do mnie lub Michala - adres na stronie. Nic nie placisz. Oplaty sa tylko w formie stalego przystapienia doi przedsiewziecia.
Krzysiek
Reply to
kojot