Witam

Czesc Nie bylo mnie tu jakies 4 lata. Czy w Warszawie na Bemowie jeszcze mozna latac?

Marek P.

Reply to
Marek Pokulniewicz

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 2 lutego 2005 (13:43:25) można przeczytać:

MP> Czesc MP> Nie bylo mnie tu jakies 4 lata. Czy w Warszawie na Bemowie jeszcze mozna MP> latac?

Mozna jak sie zapisze do AW.

Reply to
Piorus

Piorus napisał(a):

A czy jest jakies lotnisko modelarskie w Warszawie? Te 4 lata temu byly jakies pomysly. Nie wiem czy cos sie udalo zrealizowac.

MarekP

Reply to
Marek Pokulniewicz

kojot napisał(a):

Nie za bardzo dziala ten link. Niczego nie oczekuje. Potrzebny mi jest pas startowy i jakies minimum porzadku np. tablica z zajetymi kanalami albo chociaz zwyczaj pytania czy kanal nie jest zajety. Mnie nie potrzeba pytac - mam choragiewke z kanalem i jaki zakres. Wolalbym Bemowo bo jest blisko mnie. Ale moze byc i inne. Acha. Dobrze zeby bylo taniej niz 500zl za godzine :-).

MarekP

Reply to
Marek Pokulniewicz

Mala literowka

Bardzo dobrze - postaram sie wpasc. Teraz jest to czynne? Znaczy chodzi o snieg. Kiedy mozna uzywac tego lotniska? Wzialbym elektryka ze soba. Spalinowe niechetnie zapalaja jak jest zimno a poza tym 4 lata nie uzywalem modeli. Ze zdumieniem odkrylem jakies miksery w aparaturze. Zupelnie jakby nie moja byla. Ale akumulatory wytrzymaly zanidbanie. Kiedy moge przyjechac?

MarekP

Reply to
Marek Pokulniewicz

kojot napisał(a):

Juz widzialem. Modele uruchomilem i nawet zaczalem konczyc dwa nastepne. Teraz ktos tam jezdzi? Mysle o dniach powszednich. Przyjezdzam np. jutro o 10 rano. Nie ma zywego ducha. Komu zameldowac ze bede latal? Zaplacic?

Marek P.

Reply to
Marek Pokulniewicz