Szykujcie modele wiosna lada chwila

Witam, dla mnie nie ma znaczenia czy to wiosna, lato, jesien, zima, jak nie leje to latam codziennie...przed praca

8.00 nad Wisla przy Moscie Grota od strony Brodna ;)) Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3

Witam Jedno jest prawie pewne - powoli ku wiośnie ciepłej Zimy Rych

Reply to
Rych

A mnie sie tam nie spieszy na nadejscie wiosny. "Produkcja" samolocikow idzie pelna para, ale konca jeszcze nie widac. Jak bedzie ladnie w marcu to moj nowy C/L idzie na karuzele. Piotrek

Reply to
Piotr Sobierajewicz