Brawo inz. z WAT

Cze¶æ,
sezon ogórkowy ju¿ siê zacz±³.
W³a¶nie obejrza³em Teleexpress, a w nim informacje o skonstruowanym
przez in¿ynierów z Wojskowej Akademii Technicznej, bezza³ogowym modelu
z GPS-em
I co zobaczy³em ??? jaki¶ zwyk³y Trenerek na 6.5 z kamer± internetow±
owiniêt± w g±bkê i przymocowan± z boku kad³uba i do koñca nie widaæ
czy aby to on sam leci czy to tylko mistyfikacja.
Je¶li takie zabawki uchodz± na WAT za pracê naukow±, to ja siê piszê
na etat profesorski, bêdê wam robi³ jednego takiego naukowo-badawczego
Trenerka miesiêcznie.
Na powa¿nie to my¶lê , ¿e to chyba radosna twórczo¶æ dziennikarzy z
Teleexpress-u, bo nie wydaje mi siê aby W³adze WAT na co¶ takiego by
pozwoli³y, ale jak siêgam pamiêci± w latach komuny by³ taki psor z
WAT, który je¼dzi³ po Polsce z wyk³adami jako pierwszy który zbudowa³
laser du¿ej mocy, a to by³a tylko kupiona za granic± obudowa od tego
lasera, a kasa na badania lecia³a ca³kiem niez³a.
Pozdrawiam Andrzej Grodzki
Reply to
Andrzej
;-))))) Widzia³em TO i te¿ mnie ¶ciê³o czym to nasi specjali¶ci siê zajmuj±. Swoj± drog± ciekawy temat z t± ochron± lasów przez Piperka via satelitê.
Reply to
Janusz S.`Jasmin
U¿ytkownik "Janusz S.`Jasmin" <jasmin@USUN_TOkoti.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ccjqop$mbf$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Cze¶æ, pocz±tku nie ogl±da³em, a widzê ¿e straci³em jeszcze jakie¶ smako³yki. To to mia³o ³±czno¶æ via satellitteee... he, he, he. A super tajnej broni to nie by³o tam przypadkiem te¿ na pok³adzie, jaki¶ gwiezdne dzia³o neutronowe, wiem oni testowali napêd antygrawitacyjny. Reszta to przykrywka dla niepoznaki ten Trenerek. Niemiec jestem nie znam siê na rzeczy, po prostu cywil.
Pozdrawiam Andrzej Grodzki
Reply to
Andrzej
A nie powiedzieli tam przypadkiem ze kosztuje toto 50 ty¶ z³ ?? Tak mi sie obilo o uszy i szukalem co tam moze byc takiego - bo to nie przesyla na bierzaca materialu tylko zapisuje na jakis nosnik - pilot niby widzi za pomoca gpsa gdzie jest samolot - takie kolka tam krecil chyba. Cena mnie zwalila z nog bo sama elektronika to max 5 tys zl nawet z jakims super wydajnym modulem gsm lub wifi to mozna dodac tysiac zl do tego - nie wiecej. A moze zla cene slyszlaem ??
Reply to
LukaS
----- Original Message ----- From: "LukaS" <folwarczny_spam snipped-for-privacy@gazeta.pl Newsgroups: pl.rec.modelarstwo Sent: Thursday, July 08, 2004 6:39 PM Subject: Re: Brawo inz. z WAT
Cze¶æ, to pewnie koszty s³u¿bowego samochodu potrzebnego do eksperymentu, to znamienne, bez samochodu eksperyment siê nie uda.
Pozdrawiam Andrzej Grodzki
Reply to
Andrzej
dokladnie tak samo jak w przypadku cytowanego "profesora" jest z tym projektem z wat'u. calosc kupiona w usa od micropilot. pozdro marcin
Reply to
Marcin Szender
Witam
¯LE!!!!!
60 TYSIECY Z£
bbbrrrrrrrrrrrrrrrrr
RD
Reply to
Bishop
Użytkownik Andrzej napisał:
Na PW chodziłem kiedyś na przedmiot obieralny prowadzony przez człowieka z WAT-u (nie wiem skąd on sie u nas wziął, ale nie ważne) pod nazwą "układy subnanosekundowe w miernictwie czasu", albo coś takiego (?) Pewnego dnia mieliśmy mieć pisemne kolokwium z tego, i nieszczęśliwy traf chciał, że ja i kilku kolegów zabawialiśmy się bardzo skutecznie dnia poprzedniego w bacówce w Gorcach. A i w pociągu powrotnym było bardzo wesoło. Tak więc umysły mieliśmy "nieświeże". Czasu na zajrzenie w notatki oczywiscie rownież brakło. Tak więc w stanie wskazującym na niedawne spożycie większej ilości alkoholu różnej postaci poszliśmy na zajęcia i na to kolokwium bez jakiejkolwiek nadziei na otrzymanie wymaganej liczby punktów 50% +1 ;)
W sumie nie pierwszy i nie ostatni raz, więc nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego. Również w tym, ze żadnemu z nas nie poszło specjalnie ;)
Jakież było nasze zdziwienie, kiedy facet po tygodniu oddawał nasze "prace" i był rozpromieniony z zachwytu nad naszym "szalenie wysokim poziomem naukowym" ;) Same piątki i czwórki (szóstek wtedy jeszcze nie było). Fakt, że mniej więcej kumamy o czym było na zajęciach przez ostatnie 2 misiące, był dla niego absolutnie wystarczający(!) Jedyne o czym to może świadczyć, to o poziomie z jakim spotykał się na swojej rodzimej uczelni...
Reply to
A.Grodecki
Ja tez zagotowalem kiedy uslyszalem koszt - 60.000zl Gdzies widzialem juz tego typu modele w necie o wiele lepiej wyposazone 9rowniez z GPS-em) gdzie wszystko bylo jak nalezy a nie mocowane tasma samoprzylepna jak tutaj byla kamera owinieta. Przynajmniej sama konstrukcja miala w sobie cos .Ale ten trenerek.....zalosne...Peniw zamiast uzyc sprawdzonych modulow i tego co juz zostalo wynalezione i sie stosuje zaczeli prowadzic badania nad samym systemem od podstaw, co nie dziwi ze koszt jest taki. Szkoda tylko ze nikt nie ma kontroli na co ida badania i w jakim kierunku prace.Tak wyposazony model mozna spokojnie zamknac w kwocie 5.000zl a nie 12 razy tyle - to chore
Reply to
armania
Dnia 12 Jul 2004 13:39:35 +0200, snipped-for-privacy@op.pl napisał:
Witam