Plany modelarskie kutra torpedowego klasy "DARK"

Witam serdecznie !!!
Rozpoczynam budowę modelu redukcyjnego kutra torpedowego "DARK" i poszukuję w/w planów modelarskich.
Mam kopie planów która była zamieszczona w modelarzu Nr 5 z 1981 roku, może znacie ciekawe strony intenetowe na w/w temat. Przeszukałem Net i udało mi się znaleźć kilka stron ale niewiele wnoszących. równierz poszukuję kontaktu z Panem Jackiem Świtalskim na stronie http://www.old.modelarstwo.org.pl/szkutnicze/galeria/switalski/dark/index.html pokazał przepięknie wykonany model kutra, adres e-mail który został tam umieszczony jest nie aktualny.