[RC] Plany ptaszydła

Witam czy ktos z Was spotkał sie, lub posiada plany jakiegos ptaszka? ;) Mam tu na mysli jakis szybowiec, ewentualnie motoszybowiec, a nie ornitoper... Zainspirowany paroma fotografiami z sieci stwierdzilem, ze fajno byloby posiadac jakies ptaszydlo [zawsze to cos innego :P]

Reply to
bronek

Planow nie mam, ale taka ciekawostka - we Wroclawiu w jednym ze sklepow modelarskich wisi sobie pod sufitem pterodaktyl (chyba - nie znam sie na gadach) - co prawda to nie ptaszek, ale tez latacz jakis :D

Reply to
AndR

Ja też nie mam palanów ale mam cielkawostkę - raczej trudną do skopiowania w warunkach domowych:

Jarecki

Ja też nie mam palanów ale mam cielkawostkę - raczej trudną do skopiowania w warunkach domowych:

Jarecki

Jak wlaczysz wyobraznie to zobaczysz Jastrzebia:

skrzydelko
ogonek

I duzo zdjec - tak wiec mozna sobie latwo zrobic tego ptaszka.

Reply to
Dariusz Marek

A może zajrzysz na :

prawda plan kosztuje aż $20, ale naprawdę warto! A tu dalsza część artykułu, która może pomóc w zbudowaniu własnego modelu!:

Boogie

W czym problem?? Masz prawie gotowe plany!! A z fotek, ktore masz tez mozna zrobic niezle ptaszydlo. Material nie powinien byc przeszkoda - to czy wykonasz cos z depronu czy z balsy nie ma znaczenia. Znacznie ma przemyslenie konstrukcji wzgledem jej przyszlych osiagow: waga, rozmiary, uzyte wyposazenie. Na podstawie tych samych planow mozna zrobic identyczne ptaszydla wykorzystujac rozne materialy :). Milej pracy

Reply to
Dariusz Marek

A może coś takiego?????

armania

taki model juz o wiele bardziej mi sie podoba :)

Darku-jak pisales-faktycznie to czy wykonam model z depronu czy z balsy czy ze slomy nie ma wiekszego znaczenia chodzi tylko o to, ze te plany jakie mi podsunales wg mnie nie przypominaja prawie wogole ptaszydla. Znalazlem w moich xerowkach z modelara plany modelu o nazwie black hawk, ale niestety ptaka przypominaja dopiero po przyczepieniu na dziobie dzioba ;) pozdrawiam bronek

Reply to
bronek

Znalaz³em chyba najlepszy przyk³ad....Model do¶æ prosty i pomimo prostej konstrukcji skrzyde³ model wygl±da tak jak powinien....jak PTAK

armania