aparatura rc

Witam
jaka aparature rc policili byscie mi do samolotu pylon 400?
Reply to
lubert
Szybk± ;) pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
Do takiego modelu (widze ze ma to to lotki i wysokosc bo w opisie podaja dwa serwa) wystarczy jakas tania 3-kanalowa (np. Ranger Hiteca), ale na Twoim miejscu myslalbym perspektywicznie, tzn jesli finanse na to pozwalaja to brac aparature z komputerem i max liczba kanalow - najlepsza na jaka cie stac. Chyba, ze nie jestes jeszcze pewien czy ta zabawa cie wciagnie, albo z gory wiesz, ze nie bedziesz kupowal/budowal dalszych modeli i ograniczysz sie tylko do tego jednego. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Co sadzicie o tej RC LASER 4 HITEC? Chcialbym w przyszlosci budowac bardziej skomplikowane modele:)
Reply to
lubert
Laser 4 nie daje ci zbyt duzych mozliwosci: 4 kanaly to np: lotki, ster wysokosci, ster kierunku, silnik (i to raczej elektryczny, bo juz nie ma gdzie podczepic wylacznika zaplonu) czyli aparatura zapewnia ci obsluge najbardziej podstawowych sterowan, potrzebnych w modelu. juz wiecej kanalow nie ma np. na klapy, przerywacze, wariometr czy cokolwiek innego masz na mysli mówi±c "bardziej skomplikowane modele". Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Zapomnialem dodac, ze Laser przede wszystkim nie ma komputera i nie ma pamieci wielu modeli, wiec kazdy bedziesz musial w kolko trymowac majac kilka modeli. Pierwsza sensowna aparatura patrzac od strony ceny jest IMHO Flash 5X. Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Można ja rozbudowywac? Nie bedzie problemów z podłaczeniem do komputera ( symulator )?
Reply to
lubert
Z podlaczeniem do symulatora na pewno bez problemu (Pitlab). Z rozbudowa nie wiem, ja nie uzywam tej aparatury, ale inni na pewno odpowiedza. Ja w tej chwili mam Lasera 4, ale wlasnie jestem na etapie kupowania Eclipse 7. Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
tzn.?
Z rozbudowa nie
i co sadzisz o tej aparaturze. co jest lepsze flash 4 czy laser 4?
Reply to
lubert
aha jeszcze jedno pytanie jak w laserze 4 / flashu 4 sterowac predkoscia w silniku elektrycznym?
lubert
W artykule snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl> lubert napisał(a):
Drągiem (trzeba tylko dokupić jeden maleńki ... reglerek)
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
chodzilo mi raczej o cos innego tylko ze nie sprecyzwalem mysli. mam silnik 400 7,2V. po zakupieniu aparatury flash 4 przydalby sie jakis regulator predkosci z BECem. a ja niewidzialem w ofercie sklepow modelarskich takiego systemu firmy Hitec. jesli jest taki system tej firmy to prosilbym o jakies informacje.
Reply to
lubert
aha zapomnialem dodac ze uzywam 8 aku zasilania:)
lubert
W artykule snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl> lubert napisał(a):
Od razu odniosę się do twojego porzedniego postu.
Nie dalej jak tydzień temu NIE zachwalano reglerków hitec'a.
Do wyboru są jeti i produkcje rodzime.
JA kupiłem haRC Gumnego i jeszcze nie mam doświadczeń, bo dzisiaj rano doszedł. No mam: nie znam tańszego; wg. instrukcji liczba ogniw 6-8.
Wielu ludzi poleciłoby ci z modeltronika (MG20, czy MG35).
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
Jeśli ktos z grupowiczów używał MMC20 niech napisze cos o tych regulatorach. Czy firma :
uczciwa i czy jej sprzet jest rzeczywiscie dobry?
Reply to
bmw
.... Wybierz sie bracie na bocznice
, tak trudno sprawdzic w archiwum, ze modeltronik to jedna z najbardziej "grupowych" firm? A regielki sa bardzo dobre i maja serwis, co bywa istotne.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Bez w±tpienia Falsh 4 jest lepszy. To juz aparatura z procesorem: posiada pamiêci piêciu modeli, funkcjê EXP (conajmniej tyle na szybko widac). Jednak s³ysza³em na grupie opinie, ¿e Flash 4X to "okaleczona" wersja Flash 5X i jesli ju¿ kupowaæ to Flash 5X. Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Nie musisz kupowaæ regulatora Hiteca dlatego, ¿e masz aparaturê Hitec. Wrêcz nie powiniene¶, bo nie ciesz± siê one uznaniem :) Ja u¿ywam regla Ripmax Xtra 22, ktory bardzo sobie chwalê. W CSM (Warszawa) chyba ok. 150zl. Model "22" (obci±¿alno¶æ 22A) bedzie mocno na wyrost do Twojej 400-setki, ale proponujê kupiæ regler w³a¶nie na wyrost. Zreszt± sprawd¼ na stronie Ripmaxa bo oni produkuj± ró¿ne regulatory, równie¿ mniejsze. Mniejszy jest chyba 12A (nie wiem czy to z kolei nie za ma³o). Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
do Piotrka, podajesz rodzaj aparatury i on Ci zrobi za 35zl kabelek podlaczany do wejscia Trenera w nadajniku i RS'a w komputerze (takie wejscie maja zarowno Lasery jak i Flash'e). Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski