jaka aparatura

Znalazlem cos fajnego, czy ktos to skladal, jaka opinia. Czy dam rade jako pierwszy model RC
Volkswagen Race-Touareg CC-01

i jakie aku, ladowarke + aparature do tego kupic.
bulba008 wrote:

A skąd niby mam wiedzieć, ile masz rąk lewych a ile prawych ;)? Wystarczy, że będziesz składał wg instrukcji, a powtórnie wkręcane w plastik wkręty będziesz prowadził po uprzednio naciętym gwincie (inaczej szybko zniszczysz gwinty).

Interesująca konstrukcja, ale wyłącznie do zabawy. Jako model trialowy się nie nadaje, na zawodach czy to "oficjalnych", czy "podwórkowych" podwozie cc-01 nie jest dopuszczone w żadnej znanej mi kategorii.

Temat - rzeka. Generalnie - aku Ni-Mh, ale żadnych tam Camelionów czy Profitexów, których zatrzęsienie jest na alledrogo. Do silnika 27-zwojowego może i sie nadają, ale zachce Ci się mocniejszego i polegną. Wybieraj pakiety na ogniwach GP, Sanyo lub Intellect (IB). Przy okazji - od razu wymień złącze akumulatora typu Tamiya na coś, co ma normalną obciążalność i nie dymi po dodaniu gazu - czyli na złącza "deans" lub rurkowe tzw. goldy.
Ładowarka - Jest sporo ładowarek na rynku - za ok. 160-180 PLN da się znaleźć ładowarkę procesorową ładująca prądami 0.1-5A praktycznie wszystkie rodzaje ogniw: Li-Fe, Li-Po, Li-Ion, Pb, Ni-Cd i Ni-Mh. Odradzam Sharka 10 - niby działa, ale ma kilka kiksów funkcjonalnych. Polecam Imaxa B6 lub podobne: turnigy acucell 6 czy hot power 6016.
Aparatura - unikaj pasma 27 MHz - tylko 40 MHz (lepiej z modulacją FM niz AM) lub 2.4 GHz. Używaną 40 MHz da sie znaleźć za 120 PLN. Koledzy testowali tanią, jak na 2.4 GHz aparaturę N4Q sprzedawaną m. in przez HPI (ok. 340 PLN) i mówią, że się nawet nadaje.
--
pozdrawiam,
Łukasz Spychalski
Lukasz Spychalski wrote:

[...]
Panie Drogi... jak to wyglada? Albo bez polskich liter, albo - jak juz musisz - to chociaz odpowiednie iso lub utf, a nie: Content-Type: text/plain; charset=""
Pozdrawiam -- chemik333
chemik333 wrote:

O ja lama, do tego stara - dałem się nabrać na domyślną konfigurację knode na świeżo postawionym kubuntu...
--
pozdrawiam,
Łukasz Spychalski

Popraw kodowanie, bo Twoje (ciekawe) posty tak wyglądają :) http://www.sendspace.com/file/nqv4eq
Marek
bulba008 wrote:

[...]

Temat - rzeka. Generalnie - aku Ni-Mh, ale żadnych tam Camelionów czy Profitexxów, których zatrzęsienie jest na alledrogo. Do silnika 27-zwojowego może i się nadają, ale zachce Ci się mocniejszego i polegną. Wybieraj pakiety na ogniwach GP, Sanyo lub Intellect (IB). Przy okazji - od razu wymień złącze akumulatora typu Tamiya na coś, co ma normalną obciążalność i nie dymi po dodaniu gazu - czyli na złącza "deans" lub rurkowe tzw. goldy.
Ładowarka - Jest sporo ładowarek na rynku - za ok. 160-180 PLN da się znaleźć ładowarkę procesorową ładującą prądami 0.1-5A praktycznie wszystkie rodzaje ogniw: Li-Fe, Li-Po, Li-Ion, Pb, Ni-Cd i Ni-Mh. Odradzam Sharka 10 - niby działa, ale ma kilka kiksów funkcjonalnych. Polecam Imaxa B6 lub podobne: turnigy acucell 6 czy hot power 6016.
Aparatura - unikaj pasma 27 MHz - tylko 40 MHz (lepiej z modulacją FM niż AM) lub 2.4 GHz. Używaną 40 MHz da się znaleźć za 120 PLN. Koledzy testowali tanią, jak na 2.4 GHz aparaturę N4Q sprzedawaną m. in przez HPI (ok. 340 PLN) i mówią, że się nawet nadaje.
--
pozdrawiam,
Łukasz Spychalski