Model RC - Samolot

Witam
Moze ktos z grupowiczow pomoze dokonac wyboru. Otoz potrzebuje modelu
samolotu RC do weekendowego latania rekraacyjnego do kwoty np 800 PLN.
Chodzi mi o to aby wyjsc sobie od czasu do czasu na laczke, popuszczac
model,
pocieszyc sie zabawa i ladna pogoda.
Chcialbym kupic gotowy KIT do drobnego samodzielnego zlozenia,oczywiscie
z aparatura RC.
Jakie sklepy polecacie ? Moze cos sprawdzonego zagranicznego ?
Model elektryczny czy spalinowy ?
Spalinowy na pewno zdecydowanie bardziej atrakcyjny, i drozszy.
Oczywiscie jestem poczatkujacy, i traktuje to jako zabawe.
Pozdrawiam
L.
Reply to
leon
Użytkownik leon napisał:
Witaj Ja tez jestem poczatkujacym modelarzem i stalem przed takim samym dylematem. Doradzono mi elektryczny model Easy Star. Koszt jego zakupu wynosi ok 330 PLN Model styropianowy, super odporny na gwaltowne spotkania z ziemia, silnik elektryczny,zespol silnik - smiglo pchajace umieszczone bezpiecznie w gondoli w najwyzszym puncie kadluba. Do tego bedziesz musial dokupic regulator do silnikow elektrycznych 70 zl, dwa mirkroserwa(ca 60 PLN/szt.), klej "STYRO" 30 PLN,odbiornik 160PLN, pakiet akumulatorow(cena w zaleznosci od rodzaju) oraz aparature 3-4 kanalowa (400-600PLN.) Model ma wspanialy profil i mimo braku lotek jest bardzo zwrotny - pozwala nawet na drobne szalenstwa.
Jest prosty w montazu, mimo kompletnego braku doswiadczenia, po 10 minutowej konsultacji, złożyłem go w 3 godziny.
Ze wzgledu na rodzaj napedu model praktycznie bezobslugowy(tylko ladowanie pakietow) - dla poczatkujacego modelarza o wiele przystepniejszy niz spalinowka. Znakomicie nauczy Cie latania
Cooba
Pszem bardzo - bardzo chwalony:
Doman
proponuje cos takiego
Zdzislaw ----- Original Message ----- From: "leon" <phyton77_wytnij snipped-for-privacy@tlen.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, July 28, 2004 2:56 PM Subject: Model RC - Samolot
Reply to
Tramp
A w zyciu! Temat byl juz poruszany to beznadziejna zabawka! Po ktorej jest gorzej niz lepiej!
Reply to
Doman
Witam Je¿eli poczytasz archiwum to dojdziesz do wniosku ¿e zestaw nie jest najlepszym rozwi±zaniem ale je¿eli siê upierasz to mo¿e jeden z nastêpuj±cych:
Tomek
U¿ytkownik "Doman" snipped-for-privacy@MajlNaStronie.WWW napisa³ w wiadomo¶ci news:ce8vg1$1ln$1@213.241.34.186...
Reply to
Tomasz Nawacki
To prawda ! Jestem pocz±tkuj±cym (kilkumiesiêcznym) modelarzem. EasyStar zakupi³em jako drugi model. ¯a³ujê bardzo, ¿e nie by³ pierwszym ! Nie zbudowa³em go w 3 godziny. Dokona³em kilku zmian w napêdzie, dorobi³em podwozie, wzmocnienia. Samolo "prowadzi" siê super. Jeszcze bardziej super "kretoodporny". Po upadku z wysoko¶ci ok. 9m na beton (lot plecowy i ... wyczerpane akumulatory) uszkodzony zosta³ dziub. Klejenie zajê³o 10 min. Dodatkowo do³o¿y³em prêty wêglowe. Z powodu napêdu pchaj±cego, model wydaje siê byæ niezniszczalnym. Po kilku godzinach lotów: 1. Podwozie zdemontowa³em 2. Wzmocnienia kad³uba okaza³y siê trafne. Pocz±tkowe "twarde" l±dowania nie zaszkodzi³y w najmniejszym stopniu !
Gor±co polecam !
W przypadku pytañ - pisz na priva - wpierw jednak zdejmij "majtki"
Zbych
PS. Wysokie notowania EasyStar osi±gn±³ w czasopi¶mie czeskiego modelarza
Reply to
Zbych
Witam
A ja mam co¶ takiego :
nadajnik ma FM na 35 MHz !
Pozdrawiam Waldek
Reply to
Waldorf
Taniej i lepiej jest tu:
tu:
> A w zyciu! Temat byl juz poruszany to beznadziejna zabawka! Po ktorej jest
Zabawka jest bardzo przyzwoita, ale jako zabawka. Sterowanie na zasadzie czolgu jest beznadziejne. Ja nie zaluje ze zainwestowalem 200pln w takie cos na poczatek (flying fox z
jest nawet film z latania tym) bo jednak z malym ryzykiem straty finansowej mozna minimalnie obyc sie z zachowaniem szybowca.
z partyjnym pozdrowieniem, Ukiel
Reply to
DataLink
Notabene ten model w PerfectHobby kosztuje mniej niż na Allegro :)
Reply to
Piotr Konopka
Taniej i lepiej jest tu:
tu: