Czy ktos z kolegow RC ma problem z korzystaniem z Forum PWM?

Witajcie
Zamierzam prawie calkowicie przerzucic sie na Forum i chyba nie jestem jedyna
osoba o takich zamiarach.. W zwiazku z tym powyzsze pytanie, nie chcialbym aby
ktos, kto ew. ma problemy z korzystaniem poczul sie wylaczony. Sam pamietam jak
mieszkalem kiedys na koncu swiata ze zrywajacym sie polaczeniem modemowym 14,4
kB :-) Ale moze takie przypadki naleza (przynajmniej wsrod nas) do historii.
Pozdrawasim
Alex
Reply to
Alex
Link można prosic? Pozdrawiam Staszek
Reply to
Staszek
U¿ytkownik Staszek snipped-for-privacy@WYTNIJTOwp.pl w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
nic bardziej oczywistego:

invalid unparseable
W liście z nie, 05-10-2003, godz. 18:36, Alex pisze:
Oj Alex, mam wrażenie że włożyłeś kij w mrowisko :-( Gdybym Cię nie znał to pomyślałbym, że jakiś troll się zabawia :-)
Reply to
TadeuszJankowski
Na razie nie widac biegajacych mrowek :-) A tak na serio, to pytanie bylo powazne. Jesli nawet dzis zyjemy w luksusie DSL, kabla itp. to nie powinnismy zapomniec o tych kolegach, ktorzy sa w podobnej sytuacji jak my kiedys. Pytanie tylko czy tacy w ogole sa?
Pozdrawiam
Alex
Reply to
Alex
ja dodam od siebie ¿e mimo najszczerszych chêci przegl±dniêcie kilku w±tków na forum zajmuje bardzo duzo czasu (strony ³aduja mi sie bardzo wolno), tutaj mam przewage ze podczas synchronizacji ¶ci±gam wszystkie wiadomo¶ci (w tym czasie ide na kawe:)) i pó¼niej tylko czytam, tak¿e dla mnie forum jak narazie odpada, korzystam z sieci lokalnej i w godzinach pop³udniowych korzysta najwiêcej osób i przegl±danie forum jest bardzo uci±¿liwe.
Conti
czy inni maja tez podobne odczucia
Reply to
Conti
T> Oj Alex, T> mam wraĹĽenie ĹĽe wĹ‚oĹĽyĹ‚eĹ› kij w mrowisko :-( T> Gdybym CiÄ™ nie znaĹ‚ to pomyĹ›laĹ‚bym, ĹĽe jakiĹ› troll siÄ™ zabawia :-) Oj , przepraszam za te krzaki, to dlatego że napisałem z rozpędu zanim sprawdziłem konfiguracje czytnika :-)
Reply to
Teos
Witaj Ąlexie! Niestety wiszę na kabelku i nie mam na razie alternatywy, ale nie ma problemu z przeglądaniem forum, tylko te rachunki. :(
Reply to
Piotrp
Ja też! Z precla i tak korzystam wyłącznie przez www. Nie lubię zamulać sobie komputera - i tak mam normalnych maili bez liku. Przez www mam ograniczenie do 10 postów dziennie i często onet, przez który wchodzę jest tak wolny, że się odechciewa czytania. Brak możliwości publikowania (tym samym oglądania) zdjęć (zdjęcie czy rysunek często jest istotniejsze niż długi opis), informacje w bezładzie - gdzie muszę doszukiwać się czy to RC czy inne, mnie nie- czy mniej interesujące... Myślę, że na precla będę faktycznie coraz rzadziej zaglądał. No cóż lepsze jest wrogiem dobrego.
Dodatkowym problem jest przez długi czas publikowany onetowy adres internetowy bez wstawki antyspamowej (możliwość wstawiania wstawki przy obsłudze przez www jest dopiero od kilku tygodni), który założyłem tylko po to by korzystać z precla. Ostatnio jest tak zasypywany spamem, że przestanę go poprostu używać, czy zlikwiduję.
Pozdrawiam i namawiam do spotkań na forum
Piotr
Piotrp_de
To jest możliwe, wiec może warto zostać?
Reply to
Piotrp
Ja czytam dokladnie w ten sam sposob i mam te same problemy (ostatnio zablokowalem adres snipped-for-privacy@gmx.com ze wzgledu na spam i wirusy dla Was nowy adres to rcflight at gmx.de). I ja czytam wylacznie niemiecki i amerykanskie fora (RCUniverse ostatnio niedopuszczalnie sie skomercjalizowalo, miejmy nadzieje ze PWM nigdy to sie nie przytrafi) olewajac Usenet. Moje przemyslenia dotycza (teoretycznego moze) faktu, ze moze gdzies na informatycznym koncu swiata jest jakis modelarz RC, ktory z powodow technicznych badz finansowych nie moze regularnie korzystac z forum i dla takich moze warto odzywac sie i tu. Stad moje pytania
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Z glebin modelarni ...
A> Witajcie
A> Zamierzam prawie calkowicie przerzucic sie na Forum i chyba nie jestem jedyna A> osoba o takich zamiarach... A> Alex
A wiesz ze w tym cos jest. Sam na poczatku o smierci grupy, pisalem ze ja tu raczej zostane. Ale powoli zuwazam ze wiecej czasu spedzam tam na WWW niz tutaj na grupie. Stalo sie to jakies wygodniejsze, szybsze, pewniejsze (tu wydaje mi sie ze co jakis czas brakuje czegos z postow) Samej grupy z maila nie wywale (korzystanie newsgate) Ale przekonalem sie do forum w 100%. Tylko mam nadziejze ze sam serwer jest odpowiednio zabezpieczony przed utrata danych. Szkoda bylo by, z powodu glupiego padu twardzela stacic cala historie tam zebranych wypowiedzi. A nie mam ochoty co troche robic kopi bezpieczensta forum - jak to sie mowi bacupowac internetu:) Ale ogolem cala forma odpowida mi i jest sympatyczna. Choc jak pisal kolega ten balagan ma cos w sobie :)
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
przepraszam Cie Tadeuszu, ale co to za kodowanie? :)
Reply to
Paweł 'filek' Fidler
Zainstalowałem sobie Aurox'a i tam domyślnie w Gnome kodowanie poczty jest w UTF-8, zanim zdążyłem to przeczytać wysłałem tego mail'a i stąd te krzaki. Kolejny dowód na to, że trzeba być nieufnym, nawet gdy wszystko wygląda OK :-))
Reply to
Teos
A może po prostu warto na grupie sygnalizować wątki, które przerodziły się w jakąś ciekawą i pożyteczną dyskusję? Pozdrawiam - Wojtek
Reply to
invalid unparseable
Ke'dem guerfel snipped-for-privacy@o2.pl (Marciu11 - Viper) ihn news: snipped-for-privacy@o2.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Bez obaw, R@dziu robi backup danych :o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Ke'dem guerfel Michał snipped-for-privacy@w.sygnaturce ihn news:bls9j7$3np$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Możesz ustawiać sobie powiadamianie mailem o odpowiedzi na Twój post. W mailu masz bezpośredni link do odpowiedzi, gdzie możesz skoczyć w czasie ściągania grup czy odbierania poczty - kwestia wprawy i przyzwyczajenia :o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Ke'dem guerfel Michał snipped-for-privacy@w.sygnaturce ihn news:blup1r$837$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo
Absolutnie wszystkie? Łącznie z Test? ;o)
Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Ale ja glownie kozystam z IE w wersji 6.0! I to tutaj sa problemy. Przyznaje sie ze zdaze sie tez uzywac netszkapy 6. W kazdym wypadku efekt jest ten sam. A moze to Norton Internet Security tak paskudzi? Na innych stronach nie zaobserwowalem takich problemow.
Dzis zaobserwowalem jeszcze jedna ciekawostke: po kolejnej probie udalo sie zalogowac. Wyswietla sie strona, na gorze mam wyloguj jmendys a tabelka na dole wyglada jak bym nie byl zalogowany. Otwarcie jakiegokolwiek linku wyjasnia sprawe - juz nie mam watpliwosci ze jestem zalogowany.
Kuba
Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:
Reply to
Jakub Mendys
Sprawdzilem wszystko raz jeszcze z wylaczonym NISem. Bez efektu... Kuba
Jakub Mendys wrote:
Reply to
Jakub Mendys