Czy ktos z kolegow RC ma problem z korzystaniem z Forum PWM?

Witajcie

Zamierzam prawie calkowicie przerzucic sie na Forum i chyba nie jestem jedyna osoba o takich zamiarach.. W zwiazku z tym powyzsze pytanie, nie chcialbym aby ktos, kto ew. ma problemy z korzystaniem poczul sie wylaczony. Sam pamietam jak mieszkalem kiedys na koncu swiata ze zrywajacym sie polaczeniem modemowym 14,4 kB :-) Ale moze takie przypadki naleza (przynajmniej wsrod nas) do historii.

Pozdrawasim

Alex

Reply to
Alex

Link można prosic? Pozdrawiam Staszek

Reply to
Staszek

W liście z nie, 05-10-2003, godz. 18:36, Alex pisze:

Oj Alex, mam wrażenie że włożyłeś kij w mrowisko :-( Gdybym Cię nie znał to pomyślałbym, że jakiś troll się zabawia :-)

Reply to
TadeuszJankowski

Na razie nie widac biegajacych mrowek :-) A tak na serio, to pytanie bylo powazne. Jesli nawet dzis zyjemy w luksusie DSL, kabla itp. to nie powinnismy zapomniec o tych kolegach, ktorzy sa w podobnej sytuacji jak my kiedys. Pytanie tylko czy tacy w ogole sa?

Pozdrawiam

Alex

Reply to
Alex

T> Oj Alex, T> mam wraĹĽenie ĹĽe wĹ‚oĹĽyĹ‚eĹ› kij w mrowisko :-( T> Gdybym CiÄ™ nie znaĹ‚ to pomyĹ›laĹ‚bym, ĹĽe jakiĹ› troll siÄ™ zabawia :-) Oj , przepraszam za te krzaki, to dlatego że napisałem z rozpędu zanim sprawdziłem konfiguracje czytnika :-)

Reply to
Teos

Witaj Ąlexie! Niestety wiszę na kabelku i nie mam na razie alternatywy, ale nie ma problemu z przeglądaniem forum, tylko te rachunki. :(

Reply to
Piotrp

Ja też! Z precla i tak korzystam wyłącznie przez www. Nie lubię zamulać sobie komputera - i tak mam normalnych maili bez liku. Przez www mam ograniczenie do

10 postów dziennie i często onet, przez który wchodzę jest tak wolny, że się odechciewa czytania. Brak możliwości publikowania (tym samym oglądania) zdjęć (zdjęcie czy rysunek często jest istotniejsze niż długi opis), informacje w bezładzie - gdzie muszę doszukiwać się czy to RC czy inne, mnie nie- czy mniej interesujące... Myślę, że na precla będę faktycznie coraz rzadziej zaglądał. No cóż lepsze jest wrogiem dobrego.

Dodatkowym problem jest przez długi czas publikowany onetowy adres internetowy bez wstawki antyspamowej (możliwość wstawiania wstawki przy obsłudze przez www jest dopiero od kilku tygodni), który założyłem tylko po to by korzystać z precla. Ostatnio jest tak zasypywany spamem, że przestanę go poprostu używać, czy zlikwiduję.

Pozdrawiam i namawiam do spotkań na forum

Piotr

Piotrp_de

To jest możliwe, wiec może warto zostać?

Reply to
Piotrp

Ja czytam dokladnie w ten sam sposob i mam te same problemy (ostatnio zablokowalem adres snipped-for-privacy@gmx.com ze wzgledu na spam i wirusy dla Was nowy adres to rcflight at gmx.de). I ja czytam wylacznie niemiecki i amerykanskie fora (RCUniverse ostatnio niedopuszczalnie sie skomercjalizowalo, miejmy nadzieje ze PWM nigdy to sie nie przytrafi) olewajac Usenet. Moje przemyslenia dotycza (teoretycznego moze) faktu, ze moze gdzies na informatycznym koncu swiata jest jakis modelarz RC, ktory z powodow technicznych badz finansowych nie moze regularnie korzystac z forum i dla takich moze warto odzywac sie i tu. Stad moje pytania

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Z glebin modelarni ...

A> Witajcie

A> Zamierzam prawie calkowicie przerzucic sie na Forum i chyba nie jestem jedyna A> osoba o takich zamiarach... A> Alex

A wiesz ze w tym cos jest. Sam na poczatku o smierci grupy, pisalem ze ja tu raczej zostane. Ale powoli zuwazam ze wiecej czasu spedzam tam na WWW niz tutaj na grupie. Stalo sie to jakies wygodniejsze, szybsze, pewniejsze (tu wydaje mi sie ze co jakis czas brakuje czegos z postow) Samej grupy z maila nie wywale (korzystanie newsgate) Ale przekonalem sie do forum w 100%. Tylko mam nadziejze ze sam serwer jest odpowiednio zabezpieczony przed utrata danych. Szkoda bylo by, z powodu glupiego padu twardzela stacic cala historie tam zebranych wypowiedzi. A nie mam ochoty co troche robic kopi bezpieczensta forum - jak to sie mowi bacupowac internetu:) Ale ogolem cala forma odpowida mi i jest sympatyczna. Choc jak pisal kolega ten balagan ma cos w sobie :)

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

przepraszam Cie Tadeuszu, ale co to za kodowanie? :)

Reply to
Paweł 'filek' Fidler

Zainstalowałem sobie Aurox'a i tam domyślnie w Gnome kodowanie poczty jest w UTF-8, zanim zdążyłem to przeczytać wysłałem tego mail'a i stąd te krzaki. Kolejny dowód na to, że trzeba być nieufnym, nawet gdy wszystko wygląda OK :-))

Reply to
Teos

Ke'dem guerfel snipped-for-privacy@o2.pl (Marciu11 - Viper) ihn news: snipped-for-privacy@o2.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Bez obaw, R@dziu robi backup danych :o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ke'dem guerfel Michał snipped-for-privacy@w.sygnaturce ihn news:bls9j7$3np$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Możesz ustawiać sobie powiadamianie mailem o odpowiedzi na Twój post. W mailu masz bezpośredni link do odpowiedzi, gdzie możesz skoczyć w czasie ściągania grup czy odbierania poczty - kwestia wprawy i przyzwyczajenia :o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ke'dem guerfel Michał snipped-for-privacy@w.sygnaturce ihn news:blup1r$837$ snipped-for-privacy@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Absolutnie wszystkie? Łącznie z Test? ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ale ja glownie kozystam z IE w wersji 6.0! I to tutaj sa problemy. Przyznaje sie ze zdaze sie tez uzywac netszkapy 6. W kazdym wypadku efekt jest ten sam. A moze to Norton Internet Security tak paskudzi? Na innych stronach nie zaobserwowalem takich problemow.

Dzis zaobserwowalem jeszcze jedna ciekawostke: po kolejnej probie udalo sie zalogowac. Wyswietla sie strona, na gorze mam wyloguj jmendys a tabelka na dole wyglada jak bym nie byl zalogowany. Otwarcie jakiegokolwiek linku wyjasnia sprawe - juz nie mam watpliwosci ze jestem zalogowany.

Kuba

Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:

Reply to
Jakub Mendys

Reply to
Jakub Mendys

Z glebin modelarni ...

JM> Sprawdzilem wszystko raz jeszcze z wylacz>> Ale ja glownie kozystam z IE w wersji 6.0! I to tutaj sa problemy.

A spawdzales COOKIE? Z tego co pamientam z innego forum bylo to ze IE6 je blokuje. W opcjach musisz wlaczyc ciacha inaczej nie bedze Ci zapamietywal zalogowania i co przeladowanie beda takie zgrzyty. || OPCJE INTERNETOWE -> PRYWATNOSC -> ZAAWANSOWANE -> ZASTAP AUTOMATYCZNA OBSLUGE.... i tam musisz ustawic dopuszczanie.

Prawdopodobnie Twoje problemy sie z tym wiaza. Sprawdz to. Jezeli nie pomoze to postaraj sie wywalic te ktore juz masz i cala procedure przeprowadzic od zera i jeszcze raz sprubowac sie zalogowac. Powinno pomoc.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Ke'dem guerfel Jakub Mendys snipped-for-privacy@ceti.pl ihn news: snipped-for-privacy@ceti.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

No to sam sobie jestes winien ;o)

Naprawdę polecam aktualizację. Obie przegladarki są już stare, więc zainstalowanie przynajmniej jednej porządnej Mozilli powinno pomóc, bo u mnie na tym działa :o)

Tak jak pisał Marciu - możesz mieć problemy z cookies. Być może masz także zapchany cache przeglądarki - MSIE czyni cuda ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski