pompa prozniowa z agregatu z lodowki - ma ktos

Interesują mnie opinie czy to wogóle działa w praktyce i z jaką siłą. Potrzebuję docisnąć przekładkę Airex do deski surfingowej w worku próżniowym
przyklejając ją na żywicę - czy sie uda
przekładka ma 3mm grubości
-- Darek S - Lublin Strona o glonach w akwarium www.glony.republika.pl
wiadomości

Bez problemu. Szczegóły np. tutaj: http://www.old.modelarstwo.org.pl/technika/inne/pompa / Pozdrawia Andre.
Witam, prawie bez problemu. Jedyny jaki się pojawi to niewielki wydatek agregatu i przegrzewanie przy pracy ciągłej (powyżej 20 min). Jeżeli zrobisz szczelny worek i przed zszyciem ręcznie wypchniesz z niego nadmiar powietrza będzie OK. Da ci większe podciśnienie niż potrzebujesz, o ile będzie szczelny worek. Osiągnięcie 0,1 atm (-0,9 podciśnienia) nie jest problemem. Przy okazji przypominam, że styropian zaczyna się miażdżyć przy -0,4atm podciśnienia. Miałem kiedyś pompę z dwóch agregatów połączonych równolegle i tą wspominam najczulej ;)
pozdrawiam
AD

[]>

jak miazdzyc - zniekształci kształt deski ?? wiesz co chce zrobic zobacz http://www.ecboards.co.uk / da rade ?
-- Darek S Strona o glonach w akwarium www.glony.republika.pl

Tak, ściśnie, przyklei a potem będzie prubował wrócić do pierwotnego kształtu i rozmiaru. Nie chciało mi się czytać dokładnie ale na pierwszy rzut oka widzę, że deska nie jest robiona ze zwykłego styropianu. HD foam to raczej styrodur niż styropian, może ktoś inny będzie wiedział dokładnie. I rzeczywiście, styrodur wytrzyma więcej. Na drugi rzut oka widzę, że jest tam więcej rodzajów pianek, cóż, czuj się ostrzeżony, po prostu zrób jakieś próby na mniejszych kawałkach materiału. Szkoda, że nie podają ciśnień. Odnośnie głównego pytania: do takiej robory idealnie spisze się zestaw dwóch agregatów równolegle, 30-50 litrowa bańka i regulator (wyłącznik agregatów) ciśnienia. Jeden agregat to raczej możliwe na granicy wytrzymałości agregatu.
AD

  • - the site's newest thread. Posted in