Wykonywał juz ktos nadwozie z laminatu???

Witam
takie pytanko czy ktos z szcownych grupowiczów wykonywał nadwozie auta RC z
laminatu?? Bo tak sobie wymyśliłem ze jezeli wykonyje sie kadłuby samolotów
metoda traconego styropianu to dlaczego nie mozna wykonac nadwozia auta??
Obrałem sobie taką technike :
-najpierw wykonanie styropianowego modelu pozytywowego
-Potem odlanie gipsowej formy negatywowej
-a potem wykonanie w niej laminatu
Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś doświadczenia w tej dziedzinie i chciał by
sie podzielic ??
Pozdrawiam
Addriano
Reply to
Addriano
Witam !!! Wszystko bardzo pięknie, ale czy zastanawiałeś się może co się stanie z takim nadwoziem podczas jakiegoś zderzenia ?
Reply to
Marek C
Chodzi rowniez o typ laminatu z jakiego mozna by wykonac takie nadwozie, musi on byc elastyczny. Narazie slyszalem tylko takie rady aby dodac mniej utwardzacza, ale wtedy moze okazac sie, ze sie calosc nie zwiaze. Wiec czego uzyc aby laminat byl elastyczny? Jakich zywic?
Reply to
andropow
Dnia 02-10-2004 11:10, Użytkownik andropow napisał:
Witam! Swego czasu, kiedy nadwozia z leksanu nie były tak łatwo dostępne, do samochodów FORMUŁA 1 i 2 robiliśmy nadwozia z laminatu. Aby były bardziej elastyczne, o ile dobrze pamiętam, do żywicy dodawaliśmy kilka kropel rycyny. Pozdrawiam. Mariusz.
Reply to
Mariusz
Hej,
Ostatnio z nudów zacząłem przygotowywać się do sezonu zimowego i postanowiłem zrobić narty z laminatu do trenerka. Położyłem 5 warstw tkaniny 80tki i na moje nieszczęście w modelarskim akurat nie mieli Epidiana 53 :( , więc kupiłem 52-kę. Zalaminowałem i okazuje się, że narty mogę teraz sobie zwijać w rulonik :-D (poważnie), tak elastyczny jest laminat. Proponuję więc Epidian 52
___ Pozdrawiam Łukasz 'Dzozi' Studniarz

invalid unparseable
Rozumiem, ale jakiego utwardzacza urzywales(i w jakich proporcjach?) Bo zastanawialem sie nad tym zestawem: Epidian 52/500g + utwardzacz Z1/70g o podwyższonej wytrzymałości 21zl
Ewentualnie czy znacie jakas strone z opisami do zywic, epidianow, utwardzaczy i calej reszty.
Reply to
andropow
Wszystko robiłem i używałem z 'zestawu' tego epidianu :) czyli utwardzacz z "paczki" ___ Pozdrawiam Łukasz 'Dzozi' Studniarz

invalid unparseable