Oseberg

Cześć,

Po długiej przerwie chciałbym powrócić do sklejania modeli.

Mój powrót chciałbym "rozpocząć" od sklejenia drewnianej łodzi wikingów z gotowego zestawu.

Przeglądając sieć (archiwum grupy, strony klubów, strony muzeum), ograniczyłem wybór do dwóch zestawów

Billing Boats

ktoś miał może doczynienia z którymś z tych zestawów? Jak wygląda dokładność ich wykonania?

Na zdjęciach tych modeli można dostrzec pewne różnice, np. w zestawie Amati widnieje głowa smoka na dziobie.

Pozdrawiam

Reply to
Paweł Łabaj

Pysiak snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Czy orientujecie się, czy w Krakowie są te modele w jakimś sklepie? Dobrze by było je oglądnać przed wyborem

Pozdrawiam

Reply to
Paweł Łabaj