poszukiwana instrukcja do HITEC ECLIPSE 7 po polsku

jak w temacie
z góry dziękuję i pozdrawiam
Leszek

Napisz na priva do Pitlaba. Jak ostatnio z nim korespondowalem, to twierdzil, ze znalazl gdzies w necie polska wersje elektroniczna tej instrukcji, ale dotad na stronie nie podpial linka. Jesli nie znajdziesz to ostatecznie mam w domu polska wersje drukowana. Moge zeskanowac jak znajde dlluuuuzsza chwile. Pozdrawiam, Robert
Nie musisz juz pytac. Sam znalazlem przez Google: http://tytan.inmat.pw.edu.pl/bjanusz/depronowce/komarkus/model/eclipse.htm
jak w temacie

Proszę bardzo: http://tytan.inmat.pw.edu.pl/bjanusz/depronowce/komarkus/model/eclipse.htm
Patryk (Szczecin)
E-mail: snipped-for-privacy@rts.com.pl
wiadomości jak w temacie

Po wysłaniu poprzedniego posta "dla jaj" wpisałem sobie w google "hitec eclipse po polsku". Dwa z trzech linków jakie pojawiły się w odpowiedzi prowadziły do strony Komarkusa :-D Nie odsyłam na bocznicę ale polecam Google :-)
Pozdrawiam, Patryk (Szczecin)
Witaj.
Zerknij tutaj: http://tytan.inmat.pw.edu.pl/bjanusz/depronowce/komarkus/model/eclipse.htm
Tomasz 'Cypis' Gębala
Yo men. A ja polecam www.komarkus.prv.pl/eclipse.htm :)
(łatwiej zapamiętać adres) :)
Marek Kowalski komarkus :))
PS. Podniecają mnie te skoki licznika odwiedzin :))