Malowanie depronu

Witam!
Czy depron mozna malowaæ farb± samochodow± akrylow± ( farba + utwardzacz +
ew. rozpuszczalnik)
Czy utwardzacz i rozpuszczalnik nie reaguj± z depronem ?
Czy malowali¶cie depronowce w³a¶nie lakierami samochodowymi (akrylowymi) ,
mam do nich "nieograniczony dostêp" wiêc dlatego pytam ;-)))
Pozdrawiam
Marek
PS. W archiwum nie znalaz³em dok³adnej odpowiedzi na ten temat.
Reply to
Marek
Najprosciej sprawdzic empirycznie. Wez kawalek depronu i pomaluj. Jesli depron nie zacznie sie "gotowac" to znaczy ze nie reaguje. Jednak bez wzgledu na wynik powyzszego testu, nie wydaje mi sie zeby to byl dobry pomysl. Warstwa lakieru samochodowego jest twarda i maloelastyczna. Widziales zapewne lakierowany zderzak po lekkim puknieciu. Plastik sie odksztalca, a lakier na nim peka. A teraz wyobraz sobie bardzo elastyczne skrzydlo depronowe: jak bedzie wygladal na nim lakier po pierwszych twardych ladowaniach. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski