Czy depron i EPP mozna oklejać folią term.?

Widziałem gdzieś taki oklejony model z EPP i zastanawiam sie czy mozna za pomocą
typowego żelazka modelarskiego okleić folią termokurczliwą taki model? Czy
pianka sie nie stopi? ..i czy naciągnięta folia nie zwichruje powierzchni modelu?
Reply to
Radek
Dnia 8 May 2007 13:11:22 +0200, Radek napisał(a):
Witaj, Próbowałem ze styropianem w latającym skrzydełku. Pomijając fakt, że lepiej byłoby użyć mocnej suszarki do włosów niż żelazka, to moje skrzydełko zmianiło kształt na "uszaty". Myślę, że gdybym to robił np. opalarką z regulacją temperatury, mogło by być lepiej.
Pozdrawiam, Zbych
Reply to
Zbych
Oracoverem, bo akurat taką miałeś, czy ma ona jakieś szczególne właściwości? ...i żelazkiem?
Reply to
Radek