Czy szry depron

Oczywiście dziękuje z góry za odpowiedzi, że różni sie kolorem, albo ma
paski :) Chodzi mi bardziej o wytrzymałość. Zrobiłem sobie na majówke małego
deproniaczka z szarego "panelowego" i model bardzo sie "zużył" od lądowań na
mazurskich łąkach.
Reply to
Radek
Na mój gust, to szary #5 jest mniej elastyczny niż #3 prążkowany lub #6 gładki. Co do 'zużycia': taśma pakowa na wierzch i żyje długo i szczęśliwie. Na pewno nie warto zostawiać nieoklejonego spodu (kadłub, skrzydła), który może się stykać z trawą/krzakami podczas lądowania, bo w ten sposób model wystarcza na dwa dni intensywnego latania.
pozdrawiam
majek
Reply to
Marek Wodzinski
...potwierdzam, a pianek używam róznych i styropianów, że oklajanie taśmą najlepiej kolorową poprawia efekt wizualny modelu i wzamacnia konstrukcję, a ponadto miejsca nie oklajane lakieruję czymś co się nazywa klej polimerowy "BUNACOL ULTRA"(używam go głównie sklejania modeli ze styropianou i pianek) po rozcieńczony do odpowiedniej gęstości denaturatem, nawet większe modele maluję gdzie kadłub wykonany ze styropianu po kilku warstwach takiego lakieru jest super, bo nie kruszy sie wogóle, nie wciąga rosy i wody i jest mocniejszy, bo lakier ten jest dość elastyczny, że nawet nie wymaga oklejania taśmą bo tworzy coś w rodzaju skorupy.
Pozdrawiam Zdzisław

Tramp
Bunacol + denaturat- też na to wpadłem i zastosowałem w innym modelu, ale tylko na fragmencie. Ale zastanawiam sie jeszcze nad samym materiałem, szarym, białym i zielonym,... cze są jakies różnice we własciwościach?
Reply to
rademar
Białego nie używałem. To co powyżej pisałem to było o: #5 - szary prążkowany #3 - ciemnozielony, prążkowany #6 - jasnozielony, gładki
pozdrawiam
majek
Reply to
Marek Wodzinski