[SKLEPY][RC] Ręce opadają....długie

Witam

Nie lubię pisać takich postów, niestety jestem zmuszony podzielić się z wami moimi perypetiami z firmą Merco-Elcomp pana Leszka Pieńkowskiego. Słyszałem o tym człowieku od innych kolegów, że jest solidny tak więc postanowiłem zrobić zakupy właśnie w tym sklepie. Na początku lutego złożyłem za pośrednictwem sklepu internetowego

zamówienie w którym wybrałem między innymi przekładnię, silnik, piastę śmigło i parę innych pierdoł. Zaraz po potwierdzeniu zorientowałem się, że do zestawu napędowego zamówiłem nieprawidłową piastę...zbyt duża średnica na wał :(

Z samego rana czym prędzej zadzwoniłem do pana Leszka Pieńkowskiego, kiedy powiedziałem mu, że zrobiłem błąd w zamówieniu usłyszałem w odpowiedzi, że właśnie chciał do mnie w tej sprawie dzwonić bo trochę mu to nie pasowało, szczęśliwy potwierdziłem jeszcze raz fakt oboje zadowoleni z przebiegu sprawy pożegnaliśmy się. Byłem bardzo mile zaskoczony i z niecierpliwością czekałem na przesyłkę. Moja radość nie trwała jednak zbyt długo. 4 lutego kiedy to dostałem paczkę okazało się, że piasta, o której kilka dni wcześniej rozmawialiśmy i oboje potwierdziliśmy jest nieprawidłowa, nie dość że nie pasowała na wał to dodatkowo nie pasowała na śmigło.

Jeszcze tego samego dnia poinformowałem mailem o zaistniałej sytuacji.Na drugi dzień dostałem maila w którym to pan Pieńkowski bardzo przeprasza za pomyłkę i informuje mnie że jeszcze tego samego dnia wyśle mi prawidłową piastę. Znów moje zaskoczenie na błyskawiczną reakcję sprzedawcy, myślę sobie, facet się pomylił a to ludzka rzecz.

Czekałem do 11 lutego na listonosza bezskutecznie :( w tym dniu napisałem kolejnego maila w którym wyraziłem swoje obawy co do wysłanej piasty. Byłem bardzo wyrozumiały ponieważ poczta polska po wprowadzeniu nowych zasad dostarczania przesyłek pozapriorytetowych ściemnia maksymalnie nawet do tygodnia. Odpowiedzi na maila nie otrzymałem, 13 lutego zadzwoniłem do pana Pieńkowskiego, nie było już tak łatwo jak przed zakupami, musiałem się nieźle nagimnastykować żeby się dodzwonić, kiedy powiedziałem (spokojnie) o co chodzi dowiedziałem się że pana Pieńkowskiego nie było w tym czasie w firmie i nie mógł mi odpowiedzieć na miala, ale jak tylko pojawi się w firmie to zweryfikuje sprawę i najdalej w sobotę (14 lutego) oddzwoni i wyjaśni całą zaistniałą sytuację. Rozmowa znów mnie uspokoiła i całą moją złość znów puściłem w niepamięć.

Kolejny dzień oczywiście skończył się tak jak można było to przewidzieć, czyli ciszą, niedziela.....cisza. W poniedziałek znów naraziłem się na stratę czasu i pieniędzy, chciałem ponownie porozmawiać z właścicielem, tym razem to ja się poddałem, nie wiem ile razy próbowałem się do tego człowieka dobić w każdym razie z tego co ja wiem to na telefonach komórkowych pozostaje numer telefonu osoby która próbowała się dodzwonić (tym bardziej że mam włączoną identyfikację mojego numeru) tak że wykluczam fakt że pan Leszek nie wiedział o tym że próbowałem się z nim skontaktować. Dzisiaj mam dosyć wykazywania dobrej woli ze swojej strony i dlatego piszę aby was ustrzec przed stratą czasu i pieniędzy robiąc zakupy w tym sklepie. Przykro mi że coraz więcej powstających modelarskich sklepów internetowych to poprostu tylko ładne obrazki, a klient jest traktowany z szacunkiem tylko i wyłącznie kiedy ma do wydania pieniądze. Na szczęści ja straciłem tylko kilka złotych, ale boję się pomyśleć co by było jak bym zamówił silnik bezszczotkowy za kilkaset złotych a dostałbym np Speeda 300 :( za kilkanaście.....

Pozdrawiam Krzysztof "TTQ" Pick snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Poznań

Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

Bronię Leszka !

Ta pierwsza Twoja rozmowa to typowy Pieńkowski i jego styl..... Szybko i rzeczowo... Coś zawirowało ,ze sie porobiło jak porobiło. Nie uwierzę ,że to zła wola lub cwaniactwo Pieńkowskiego .Chłopa znam 20 lat i od "małego "był solidny i konkretny. Cóś się podziało w okresie narciarsko-wakacyjnym. A w ogóle to jeszcze z kimś rozmawiałeś ale nie z Pieńkowskim jak zrozumiałem.

Ale sprawa jest po za mną i mała katastrofa kosmiczna z Pieńkowskim w roli głównej jest możliwa ale jak dla mnie niemal nie prawdopodobna. Powtarzam -cóś nie tak 8 -(( !!

Roman Białoskórski

Reply to
Roman B

Witam, czuję się wywołany do tablicy. Tak jak pisał Pan Krzysztof, większość jest prawdą, i tak jak mu przekazałem przesyłka z nową piastą wyszła pocztą 5 lutego (faktem jest że priorytem, ale nie poleconym, mała wartość, oszczędność czasu). W tym dniu wysłałem kilka przesyłek, które (potwierdzałem to u odbiorców) - dotarły. Są dwie możliwości:

- Pan Krzysztof dostał przesyłkę, a o mailu zdecydowały inne względy (nie za bardzo chcę w tą wersję wierzyć)

- zawaliła poczta (przesyłka była w zwykłej kopercie), może ją gdzieś "wcięło" i dojdzie np. za miesiąc (to juz bardziej prawdopodobne, choć zdarzyło by mi się to pierwszy raz).

W zwiąku z tym, aby rozwiac wszelkie wątpliwości wysyłam w dniu dzisijejszym jeszcze jedną piastę, na mój koszt, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, tak aby nie było żadnych wątpliwości. Nie będzie to duża strata, a Klient będzie (mam nadzieję ) zadowolony.

Leszek Pieńkowski

Reply to
lpienkow

Witam, I ja robiłem zakupy u Leszka Pieńkowskiego (PJS + regulator - także niemałe) i bez problemów. Współczuję, że piasta do Ciebie nie dotarła - ale mogły o tym zadecydować inne niezależne względy (choćby sezon urlopowy) a robić komuś złą opinię z powodu 10zł ..... ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall (khpmodel

Witam, no czytając tego maila byłem w szoku, pomyślałem że to niemożliwe.. Także robiłem zakupy u p.Leszka - Extra - towar przyszedł szybko i bez przeszkód, powiem więcej, zamówiłem regulator do bezszczotkowca, a potem z niego zrezygnowałem, i tu też nie było żadnych problemów, kontakt zawsze sympatyczny... Pozdrawiam. Marek Kszczotek

Reply to
mores3

"wcięło"

Witam Co do poczty to chyba najbardziej prawdopodobne. Kiedys wysylalem list polecony, priorytet za pobraniem i do adresata (w miescie wojewodzkim, zeby nie bylo watpliwosci, ze do jakiejs wioski w gorach przy czeskiej granicy) list szedl rowno miesiac. Znalazl sie dopiero po zlozeniu reklamacji (jak to dobrze zbierac wszystkie paragony i swistki) i zazadaniu rownowartosci pobrania. Od odbiory wiem, ze paszka przysla w takim stanie, ze nie wiedzial w ktorym miejscu koperta byla zaklejona. W tym miejscu pozdrowienia dla pocztowcow ;) Pozdrawiam

Reply to
TomaszB

Witam, Ręce opadają kiedy się wyciąga wnioski jak poniżej z przypadku przez Ciebie opisanego. Przesadziłeś i to mocno. Zapominasz że między Wami stoi jeszcze pośrednik (Poczta Polska) o dyskusyjnej solidności i chyba nie było powodu aby wyciągać wniosek jak poniżej. Robisz raban chyba dla samej przyjemności awanturowania się i widać znajdujesz wyraźną przyjemność w obrażaniu innych z byle powodu. Robiłem zakupy u p.Pieńkowskiego a nawet załatwiałem reklamację towaru. Wszystko w miłej i uprzejmej atmosferze bez niepotrzebnych "kwasów" i awantur. Co ciekawe p.Pieńkowski uznał reklamację za bezsadną, ja obstawałem przy swoim zdaniu a mimo to udało nam się wypracować porozumienie zadowalające obie strony. I nie chodziło o złotych kilka tylko kilkadziesiąt. Myślę że wyjaśnianie takich spraw (powiedzmy też szczerze - DROBNYCH) to kwestia pewnej kultury, zrozumienia sytuacji i szacunku dla innych. Może następnym razem zamiast pochopnie rzucać oskarżenia popytasz wpierw innych co o tym sądzą i jakie mają doświadczenia w materii. Tym bardziej, że jak zauważyłem, wielu kolegów tak robi i wydaje się to nie pisaną ale powszechnie przyjętą praktyką.

Pozdrawiam ZD

---------------------------------------------------- Kinowy thriller "Tożsamość" od 13 lutego na wideo i DVD!

Zbyszek Denis

Kupowałem rok temu Ekstrę 3D jako jedną z pierwszych jakie pojawiły się na allegro. Przesyłka przyszła w tempie ekspresowym. Realizacja zamówienia łącznie z kilkoma telefonami potwierdzającymi była bardzo rzeczowa i solidna. Dla mnie nawaliła P...a Polska i tyle. Nie dajmy się z drugiej strony ponieść fali nieuczciwości handlu elektronicznego, to też są ludzie.

Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Witam

Użytkownik "Roman B" > A w ogóle to jeszcze z kimś rozmawiałeś ale nie z Pieńkowskim jak > zrozumiałem. Tylko i wyłącznie z panem Pieńkowskim.......

Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

Użytkownik "krall (khpmodel)" >Współczuję, że piasta do Ciebie nie dotarła - ale mogły o tym zadecydować >inne niezależne względy (choćby sezon urlopowy) a robić komuś złą opinię z >powodu 10zł ..... Nie chodzi o 10 zł tylko o sposób załatwienia sprawy, to nie ja się umawiałem że zadzwonie i to nie ja niedotrzymałem obietnicy. Sezon urlopowy raczej też nie ma tu nic do rzeczy ponieważ pan Pieńkowski rozmawiał ze mną i to on zobowiązał się do wyjaśnienia sprawy na dzień następny.

Użytkownik "Zbyszek Denis" > Ręce opadają kiedy się wyciąga wnioski jak poniżej z przypadku > przez Ciebie opisanego. Przesadziłeś i to mocno. Zapominasz że > między Wami stoi jeszcze pośrednik (Poczta Polska) o dyskusyjnej > solidności i chyba nie było powodu aby wyciągać wniosek jak > poniżej. Szkoda że tak to interpretujesz, proponuje żebyś przeczytał sobie jeszcze raz to co napisałem, nie czepiam się do tego ze piasty nie dostałem, ponieważ nie należę do ludzi którzy narzekają na brak finansów, należę do grona ludzi (mam nadzieje że nie tylko ja) którzy nie lubią być najzwyczajniej na świecie olewani. Nie mam nic przeciwko urlopom, nie mam nawet nic przeciwko temu że pan Pieńkowski się pomylił co WYRAŹNIE napisałem w poprzednim poście. Sprawy by wogóle nie było gdyby był obustronny dialog między sprzedawcą i klientem czego w tym przypadku zabrakło ze strony sprzedawcy. > Myślę że wyjaśnianie takich spraw (powiedzmy też szczerze - > DROBNYCH) to kwestia pewnej kultury, zrozumienia sytuacji i > szacunku dla innych Jeśli ignorowanie klienta jest sprawą DROBNĄ to przepraszam że się odezwałem i jednocześnie gratuluje podejścia do tematu, życzę ci abyś był olewany (jako klient) w każdym sklepie :)

Ps.Proponuje aby tym postem zakończyć tą dyskusję żeby nie zaśmiecać grupy.

Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick

Witam,

potwierdzam profesjonalizm Pana Pieńkowskiego, kilkukrotnie robiłem u niego zakupy i cała transakcja przebiegła wzorcowo. Podobnie było w przypadku załatwiania reklamacji gwarancyjnej, kulturalnie, w ciągłym kontakcie i szybko. Również winiłbym w tym wypadku raczej pocztę

Leszek Balcerek

Reply to
Leszek Balcerek

Witam, dziękuję wszystkim za dobre słowo. Jak do tej pory "starałem się starać", aby to co robię było OK - wasze maile to potwierdzają.

Tak jak pisałem wcześniej - jedna piasta za 9 PLN to nie jest duża wartość - spakowałem, wysłałem listem poleconym do Pana Krzysztofa, powinna być u niego jutro. Dla zainteresowanych - numer przesyłki to 30910. Mam nadzieję że na tym skończy się ta bezcelowa dyskusja..

P.S. Panie Krzysztofie - dziękuję za reklamę - ten temat przez cały dzisiejszy dzień był na pierswszym miejscu w newsach :-)

Reply to
lpienkow

Też się przyłączę na temat poczty. Niedawno wspominałem na grupie, że regulator wysłany do mnie priorytetem (widziałem skan kwitu), doszedł po 12 dniach, a poczta bezczelnie włożyła mi drugie awizo, ze niby nie stawiłem się po pierwszym (tylko, że ja 10 dnia poszedłem na pocztę zapytać bez awizo i paczki dla mnie tam nie było). U p. Pieńkowskiego kupowałem raz i bezproblemowo. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Pierwsze primo: :) Kupowałem u pana Pieńkowskiego pakiet, silniki, dwa modele, przekładnie, smigła... i parę drobiazgów. Nie był to zakup jednorazowy, a kilka. Za każdym razem nie tylko wywiązywał się z zobowiązań, ale służył pomocą i był bardzo sympatyczny. Drugie primo: :) Przez wiele dni czekałem na bardzo ważną przesyłkę z Chełmży, miasteczka oddalonego od mojej miejscowości o 25km. W rozmowie z listonoszem dowiedziałem się, że przed wprowadzeniem przesyłek priorytetowych otrzymałbym pocztę nazajutrz, ale obecnie zwykłe przesyłki sztucznie przetrzymywane są na pocztach. Jeśli jakaś firma zdolna jest do pogarszania jakości swoich usług podstawowych, by zmusić klientów do wybierania usług drozszych, to... zdolna jest zapewne go wykręcania lepszych numerów. Takie małe resume: :) Jeżeli winę za zaistniałą sytuację ponosi jednak pan Pieńkowski, to wobec moich miłych doświadczeń z tą firmą i nnych wypowiedzi grupowiczów jestem skory uznać zdarzenie za jednorazową wpadkę, a nie powód do dyskredytacji.

Reply to
PiotrP

A ja w tym wietrzę jakiś spisek ;-), bo jezeli miała to być antyreklama to odniosła skutek odwotny do zamierzonego :-o)))

Reply to
Teos

Zaraz tam spisek, zaraz spisek - wielka mi rzecz - post za Extrę :)

Reply to
PiotrP

:0)

Tak przy okazji - słyszałem opinie, iż dla niewprawnych pilotów nos Extry nie jest dość odporny na spotkania z matką ziemią. :) Wykorzystując sklejkę z zestawu i trochę dodatkowego depronu przerobiłem mocowanie silnika na podobne do tego w My Firt Fleyer, z tym, że kadłub zabudowany jest (będzie) z czterech stron:

nie tylko jest wzmocniony, ale wygląda "realniej". Zastosowanie rowkowanego depronu jako zamknięcia komory silnika z góry nadaje dodatkowego smaczku agresywności. ;)))))

Reply to
PiotrP

Witam

Zatem jeszcze raz podkreślę bo widzę że wszystko obija się o sprawę piasty za 9,50 PLN, że nie to jest sprawą moich pretensji do pana !!! Od 11 lutego nie odezwał się pan pomimo moich prób kontaktu,

13 lutego w rozmowie telefonicznej obiecywał pan że w sobotę 14 lutego zadzwoni pan do mnie w celu wyjaśnienia sprawy. To nie ja wybrałem sobie ten termin i to nie ja zobowiązywałem się do wyjaśnienia sprawy. Czekałem grzecznie do wczoraj (17luty) na pana telefon, od pana obietnic mineło 4 dni i oczekuje pan że będe siedział cicho ?!?! Czegoś tu nie rozumiem, wychodzi na to że to ja jestem dręczycielem, pranie brudów na grupie dyskusyjnej nie sprawia mi przyjemności tak samo jak obrzydza mnie fakt że ktoś pomimo swoich obietnic olewa drugiego człowieka zwłaszcza w relacji sprzedawca/klient.

Ps. Jednocześnie chciałem oznajmić że piastę którą pan wysłał odeślę spowrotem na swój koszt priorytetem poleconym, ze względu na fakt że takie załatwienie sprawy kompletnie mnie nie satysfakcjonuje !!!!

Z mojej strony EOT !!!