sklepy modelarskie na Słowacji

Będę w Zakopcu w najbliższym czasie i chętnie wybrałbym się na Słowację na
zakupy modelarskie. Mam pytanie, gdzie się udać z Chyżnego? Bardzo proszę o
namiary na jakiś sklep modelarki w pobliżu granicy?
Pozdrawiam,
Jan

Reply to
JF
W pobliżu nie ma żadnego, najbliższy w Żilinie 150 km od Zakopanego
pozdrawiam Arek
Reply to
arek
Faktycznie tylko Żilina a co do zaopatrzenia to owszem fajne ale ceny przestały byc atrakcyjne a niejednokrotnie taniej kupisz ich wyrób czy czeski u nas.Odwidedziłem ostatnio sklepy Ostrawa i Cieszyn i podobnie zaopatrzenie ładne ceny nie ładne
Reply to
Marian
Użytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Dziękuje za wiadomości, chciałem kupić szybowiec do złożenia, poszukam na allegro w takim razie. Pozdrawiam, Jan
Reply to
jot