Sklepy Modelarskie w Łodzi

Witam,
Mam pytanie do modelarzy z Łodzi. Podajcie mi proszę godne odwiedzenia sklepy modelarskie (modele latające RC) w tym mieście. Znam sklep na
skrzyżowaniu Piotrkowskiej i Przybyszewskiego czy są jeszcze inne ? Jutro będę w Łodzi i mam do kupienia kilka drobiazgów do modelu.
Z góry dzięki za pomoc,
Greg
Jak po drobiazgi to polecam: Model-Fan ul.Piotrkowska 286 a jak po modele, silniki, aparaturę to: Wimarex ul. Organizacji WiN 8
Paweł

Dzięki serdeczne !
Greg