Sklep modelarski w Warszawie? (ale taki rzeczywisty)

Witam.
Czy orientuje się ktoś czy w Warszawie (idealnie w okolicach
Centrum-Mokotów-Wola) istnieje jakiś sklep modelarski?
Mam na myśli sklep rzeczywisty, czyli taki w którym zamiast "zaloguj"
i "dodaj do koszyka" mówi się "dzieńdobry" i "poproszę" ;-)) i
wychodzi od razu z towarem.
Interesuje mnie przede wszystkim asortyment do modeli RC, głównie
serwa i silniki elektryczne.
Z góry dzięki za pomoc.
Reply to
__Maciek
__Maciek pisze:
Na Bitwy warszawskiej ... w strone dworca zachodniego ... najpierw jest szyld cos z modelarstwem i wedkarstwem a w nastepnym budynku jest normalny sklep modelarski.
Reply to
Sco
Dnia 14-02-2008 o godz. 14:34 Sco napisał(a):
Witam, Dla mnie na "Bitwy" jest tak: "dzieńdobry", "poproszę" i "k....wa, ile ???!!!!" po czym pręciutko biegnę do domu złozyć zamówienie przez internet....oczywiście nie ze wszystkim, ale z wyposażeniem RC tak. Inna sprawa, że ten sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, wręcz wzorcowo. Nieco lepiej z cenami (ale tylko "nieco")jest na Nowolipki 12 w podwórku w sklepie "Art Hobby" i już całkiem beznadziejnie na Dzielnej (po sąsziedzku z Nowolipki), na przeciwko Pawiaka, u Hassa. Zresztą Has już wypadł z obiegu RC i praktycznie nie ma nic z tego tematu, a to co jest ma ceny z kosmosu.
PZDR ZD
Reply to
Zbyszek
Riku na Madaliñskiego. Adres znajd¼ na ich stronie. Art Hobby na Nowolipki 17A (od podwórka).
TR
U¿ytkownik "Sco" snipped-for-privacy@gmail.com napisa³ w wiadomo¶ci news:fp1g2h$63r$ snipped-for-privacy@news.ds.pg.gda.pl...
Reply to
Tomasz Rudnik
Dnia 14.02.2008 __Maciek snipped-for-privacy@cyberspace.org napisał:
__Maćku!
Wydaje mi się, że wszystkie informacje znajdziesz na
Chociażby "Kojot na zakupach"
Mokotów: Riku - Kupowałem tam już parę razy osobiście. Można odrobinę na miejscu pogadać, ale trzeba wiedzieć po co się przyszło
Centrum: Has-Hobby, Dzielna 7 - omijam szerokim łukiem Sienna 89 - chyba jeden z pierwszych na rynku - nie kupuję Art-Hobby - sam sobie znajdź ul. Szpitalna 5 - nigdy nie byłem - strona mi się podoba Ochota: (podaję tylko dlatego, że mam opinię i nie podano ci adresu) ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. Nr 6 - Kupowałem parukrotnie Jeśli lubisz przepłacać za możliwość pogadania z wszystkowiedzącym sprzedawcą to idealnie trafiłeś.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
jden gosciu z allegro co sie tam wystawia jako rc-sklep (bodaj) nie robil problemu z umowieniem sie i odwiedzeniem "w realu" - w radosci/wawrze wiec i tak szybciej niz szlaby przesylka :) , a ceny w porownaniu ze sklepami, przynajmniej w kwestii serwek i baterii, mial dosc korzystne, nie wiem czy to praktyk czy tylko handlowiec - szczegolowych opinii nie zasiegalem; tak z glowy kontaktu nie podam ale po rc-sklep lub rcsklep powinno dac sie wyszukac
Reply to
bujnos