Sklep modelarski w Warszawie? (ale taki rzeczywisty)

Witam.
Czy orientuje się ktoś czy w Warszawie (idealnie w okolicach Centrum-Mokotów-Wola) istnieje jakiś sklep modelarski?
Mam na myśli sklep rzeczywisty, czyli taki w którym zamiast "zaloguj" i "dodaj do koszyka" mówi się "dzieńdobry" i "poproszę" ;-)) i wychodzi od razu z towarem.
Interesuje mnie przede wszystkim asortyment do modeli RC, głównie serwa i silniki elektryczne.
Z góry dzięki za pomoc.
--
__ __
/ \ Feel the energy of sound! / \
__Maciek pisze:

Na Bitwy warszawskiej ... w strone dworca zachodniego ... najpierw jest szyld cos z modelarstwem i wedkarstwem a w nastepnym budynku jest normalny sklep modelarski.
Dnia 14-02-2008 o godz. 14:34 Sco napisał(a):

Witam, Dla mnie na "Bitwy" jest tak: "dzieńdobry", "poproszę" i "k....wa, ile ???!!!!" po czym pręciutko biegnę do domu złozyć zamówienie przez internet....oczywiście nie ze wszystkim, ale z wyposażeniem RC tak. Inna sprawa, że ten sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, wręcz wzorcowo. Nieco lepiej z cenami (ale tylko "nieco")jest na Nowolipki 12 w podwórku w sklepie "Art Hobby" i już całkiem beznadziejnie na Dzielnej (po sąsziedzku z Nowolipki), na przeciwko Pawiaka, u Hassa. Zresztą Has już wypadł z obiegu RC i praktycznie nie ma nic z tego tematu, a to co jest ma ceny z kosmosu.
PZDR ZD

Riku na Madalińskiego. Adres znajdź na ich stronie. Art Hobby na Nowolipki 17A (od podwórka).
TR

__Maćku!
Wydaje mi się, że wszystkie informacje znajdziesz na http://groups.google.com/group/pl.rec.modelarstwo/topics
ChociaĹźby "Kojot na zakupach"
Mokotów: Riku - Kupowałem tam już parę razy osobiście. Można odrobinę na miejscu pogadać, ale trzeba wiedzieć po co się przyszło
Centrum: Has-Hobby, Dzielna 7 - omijam szerokim łukiem Sienna 89 - chyba jeden z pierwszych na rynku - nie kupuję Art-Hobby - sam sobie znajdź ul. Szpitalna 5 - nigdy nie byłem - strona mi się podoba Ochota: (podaję tylko dlatego, że mam opinię i nie podano ci adresu) ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. Nr 6 - Kupowałem parukrotnie Jeśli lubisz przepłacać za możliwość pogadania z wszystkowiedzącym sprzedawcą to idealnie trafiłeś.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

__Maciek wrote: