Nowy sklep modelarski (Cieszyn)

W Czeskim Cieszynie zostal otwarty nowy sklep modelarski, sprzedaje asortyment
firmy RCM Pelikan, zainteresowanych zapraszam na snipped-for-privacy@o2.pl . Z tego co
widzalem to sklep jest godny polecenia, posiada znaczny asortyment z kazdej
dziedziny modelarstwa za bardzo rozsadne ceny
Reply to
SX_MAV
Witam Mo¿e ma swoj± stronkê? Je¿eli nie to poproszê adres, o ile jest to mo¿liwe.
pozdrawiam dinozaur
Reply to
dinozaur
Ich reklama jest w ostatnim "Modelarzu"

nistety ja z Olsztyna mam bardzo daleko.. :(
Reply to
batched
przez taki inny sklep na pietro
Reply to