Sklep modelarski na podkarpaciu?

Witam Mam następujące pytanie. Gdzie na podkarpaciu znajduje się jakiś sklep modelarski? Może ktoś wie. Proszę w miarę możliwości o adres takiego sklepu.
Interesują mnie również adresy sklepów wysyłkowych. Pozdrawiam
Gorthol

www.modelmaking.pl
www.riku.com.pl
PMK
riku na podkarpaciu ??
to chyba mieszkam w górach :))

Ja mieszkam na Bukowińskiej w tych samych górach co Ty, ale cytując wyraźnie zaznaczyłem, że mówię o wysyłkowych
Bzdurą byłoby poszukiwanie wysyłkowych sklepów z określonego regionu - bo i po co
PMK