RC-Przeglad modelarski

Roh napisał(a):

wiesz co szczerze spodziewałem sie Więcej o M.lotniczym ale prawdą jest fakt ze nieda sie wszystkiego pogodzić Pozdrawiam Wojciech

Reply to
Wojciech

Drugiego numeru jeszcze nie widzia³em, ale oceniaj±c pierwszy, na dzieñ dzisiejszy nie mam zamiaru kupowaæ tego¿ czasopisma. Jednak mam zamiar ¶ledziæ dalszy rozwój i byæ mo¿e stanê siê jego czytelnikiem. Podstawowy problem to zawarcie w nim myd³a i powid³a, co ¼le wró¿y jego przysz³o¶ci. Jednak byæ mo¿e wydawca bada rynek i ukierunkuje je dla konkretnej grupy modelarzy - IMHO by³o by to najkorzystniejsze dla wydawcy jak i dla zadowolonego czytelnika.

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Witajcie

W liście datowanym 14 września 2005 (09:12:35) można przeczytać:

Marcin,bez urazy ale trochę przeginasz.... Pozwól że zacytuję Twoje słowa po wydaniu pierwszego numeru:

A teraz atakujesz Rafała, nazywając chamską jego wypowiedź ????? Piszę tak ponieważ zgdadzam się z Rafałem w 100%. Pismo próbuje być dla wszystkich a jeżeli tak dalej pójdzie to będzie dla nikogo :-( To jest tak jak z klejem czy rozpuszczalnikiem - ten który jest do wszystkiego tak naprawdę jest do d..... I nie chodzi tu o to abyśmy tą cenną inicjatywę wspierali wydając miesięcznie 12 zł na 2,3 intersujace nas artykuły. Biznes to biznes i nie ma miejsca na dobroczynność - kupuję dany towar dlatego że według MNIE jest on wart swojej ceny i będzie dla mnie przydatny. Uff...., ale się rozpisałem,

mając nadzieje że nikogo nie uraziłem Pozdrawiam Teos

Teos

goflying napisał(a):

A przepraszam bardzo jak brzmiało pytanie chyba było co sądzicie o PM tak czy nie! Ja osobiście popieram kolege Kacpra A ty człowieku tutaj warczysz niech dadzą coś konkretnego jak przegląd RC to RC bo porównując pierwszy numer to obecny osobiście uważam za porażke (wszystko to jest w internecie) Jeszcze na dodatek trzeba tyle czekać na drugi numer (wiem znam problemy przy publikacji) bynajmniej nie zaprenumeruję w ciemno tego czasopisma bo chciałem pierwszy zaprenumerowć ale dobrze ze zadzwoniłem i pogadałem z autorami bo wydał bym kase na darmo wole odłożyć te 12 zeta 2 razy i kupić jakiąś zagraniczną gazete Pozdrawiam Wojciech

Reply to
Wojciech

eee, mo¿e a¿ tak surowo nie oceniajmy tak na pocz±tku, dajmy siê rozkrêciæ... Nie spisa³em tego pisma na straty (zreszt± trudno to zrobiæ po pierwszym numerze), ale mam szczer± nadziejê ¿e redakcja odnajdzie prawid³ow± drogê ukierunkowuj±c czasopismo - jestem gor±co za, nawet kosztem podniesienia ceny, zreszt± zapewne wiêkszo¶æ klientów jest sk³onna zap³aciæ wiêcej za materia³ warto¶ciowy ni¿ mniej ale za "sieczkê".

generalnie to jak siê uprzesz to wiêkszo¶æ informacji znajdziesz w sieci, a taka gazetka mo¿e je posk³adaæ w jedn± ca³o¶æ, wiêc nie widzê w tym nic z³ego. Jednak nie powinny byæ to przedruki artyku³ów ju¿ opublikowanych w sieci, czytaj±c artyku³ np. o heli mia³em wra¿enie, ¿e czytam go po raz drugi, mo¿e z ma³ym przeredagowaniem - jestem leniwy i nie odgrzeba³em strony z netu gdzie mia³em okazjê to przeczytaæ, ale publikacja pojawi³a siê chyba na

- aczkolwiek mo¿e siê mylê.

Jednak pomimo tych b³êdów, ¿yczê redakcji jak najlepiej i mam nadzieje ¿e obior± w³a¶ciw± drogê. Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Witam

:))) żałuj,że nie czytałeś w orginale -przed skrótami redakcyjnymi...-i przed korektą... pozdrawiam. Wit0

Reply to
wit0

Witam. Marku spróbuj tu:

zł płatne przy odbiorze, lub tu:

prenumeracie jeden numer kosztuje 11 zł.

Pozdrawiam, Piotr_O.

P.S. Przesyłka dotarła, dzięki.

Reply to
Piotr_O.
Reply to
Jakubczak Przemek

Przemek, a jak Ty to widzisz? Napiszę do PM artykuł, potem wydam 12 zł żebym mógł go przeczytać? To ja juz wolę od czasu do czasu puścić coś do "internetu" a jeśli się nie spodoba, to zawsze mogę odpowiedzieć: "nie podoba się - nie czytaj", i o tyle mam spokojniejsze sumienie, że gość nie wywalił ani grosza na coś co mu nie pasowało.

Pozd-ro-mek

Reply to
Pozd-ro-mek