Sklep modelarski w Czeskim Cieszynie - Szukam

Witam
Akurat jestem w okolicy, może ma ktoś namiar na sklep modelarski w czeskim cieszynie lub okolicach ?
Pozdrawiam Waldek

Nie pamiętam dokładnego adresu, ale trafić jest bardzo łatwo, byłem tam jakieś 2 tyg temu. W cieszynie masz 2 przejścia graniczne (w mieście). Po stronie czeskiej jest główny plac/rynek z ratuszem, mniej więcej pomiędzy tymi przejściami, jakieś 200m od granicy. Sklep modelarski jest na przeciwko ratusza . Do sklepu modelarskiego wchodzi się przez sklep z żarówkami etc. (sklep modelarski jest na 1 piętrze).
Pozdrawiam, Radek

Dzięki Radku Jutro odwiedzę, może komuś coś kupić ? ;-)
Pozdrawiam Waldek

jakieś
stronie
Fakt. Nazywa się CeTeModel. Wjeżdzasz do Czeskiego Cieszyna przez most w mieście. ( drugi jest w drugą stronę - tym drugim będziesz wracał ). Jedziesz 200 m i parkujesz po prawej stronie przy "głównej" ulicy( przed zakretem) . Pytasz gdzie jest rynek. ( Wszyscy mówią po polsku ). Jeżeli zaparkowałeś wg moich wskazań to idziesz w lewo krótką uliczką i wchodzisz na owy "Rynek". Idziesz po przekatnej w prawo i znajdujesz malutki sklepik z elektryką i ponownie pytasz o modelarski. Tam Ci pokazują ->po schodkach na 1 piętro.
buwi777
Witam! Czy są jakieś istotne róznice cenowe między Czechami a Polską jeśli choidz np. o aparatury RC? Adam B.
wiadomości

Z techniczną dokładnością są te same. Zależy po ile wymiana PLN - Korona, jakie wyposażenie, problemy z gwarancją, itp Ostatnio jak byłem w CeTeModel to musiałem pytać o cenę każdego elementu - nie ma ogólnego cennika. Trza se spisać co się chce kupić, polskie ceny i wtedy porównywać
Powodzenia
buwi777
On Tue, 20 Jul 2004 18:53:15 +0200, "Adam B."

Sklepy w Ostravie: Patrz http://www.bocelot.com/flying.html i w prawej kolumnie "shops" patrz "SCZ Model" i "TT Aero"
Niektre zestawy o 30% taniej a niektre sprawy (serwa) tak samo jak u nas....
------- Newsman